Zuidelijke staten geschikt voor camperreis?

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Patoedie
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 feb 2016, 14:49
Aantal x V.S. bezocht: 11

Zuidelijke staten geschikt voor camperreis?

Bericht door Patoedie »

Beste mede-Amerikaliefhebbers,

Mijn man en ik willen in september voor het eerst het zuidoosten van de VS gaan verkennen. We zijn diverse keren met een camper op pad geweest in het westen en dat vonden we geweldig. We zijn natuurliefhebbers; met de camper kun je op de mooiste plekjes overnachten en daarnaast houden we van de vrijheid die een camper je geeft.

Nu valt het me op dat er maar weinig reisverslagen te vinden zijn van mensen die in dit gebied met de camper hebben rondgereisd. Ik vraag me af waarom. Minder geschikt voor de camper omdat het wat meer om de steden draait? Of heeft deze regio qua natuur minder te bieden? Want als dat zo is dan moeten we misschien onze plannen herzien.

Ben heel benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt! :thumbup:
Laatst gewijzigd door Patoedie op 17 jul 2016, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4816
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Zuidelijke staten geschikt voor camperreis?

Bericht door michelly »

Wij zijn afgelopen maart als onderdeel van een route van Chicago naar LA door het Zuidoosten gegaan. Je hebt inderdaad wat meer steden maar het is prima te doen met de camper. Wij vonden het heel afwisselend. Hier vind je ons verslag.
Patoedie
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 feb 2016, 14:49
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Zuidelijke staten geschikt voor camperreis?

Bericht door Patoedie »

Wauw Elly, wat een prachtige reis en dito verslag! Ga ik zeker doorspitten, dankjewel :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer