Zoals gewoonlijk als ik hier kom, zit ik weer met een dringende vraag om advies. Binnen 9 dagen vlieg ik met mijn oudste dochter naar Atlanta om daar mijn jongste te gaan bezoeken, die daar aupair meisje is en de mooiste tijd van haar leven beleeft. Ik ben al 3 weken aan het vragen of ze haar hostfamily wil vragen om raad, wat we best in 7 dagen Atlanta zouden doen. Maar zonder resultaat, ze heeft het veel te druk met haar Amerikaanse way of life

Bovendien heeft ze mij gisteren laten weten dat het spring break is en alle hotels vol gaan zitten, en ik moet dus nog zowel auto als hotels reserveren, maar moeilijk als ik niet weet waar naar toe ... en met heel die heisa hier rond die aanslagen en de vreselijke verhalen van iedereen die de gewonden heeft gezien, zie ik het effe niet meer zitten.
Jullie hebben mij altijd met elke vraag geholpen, dus hoop ik nu wijze voorstellen (of reisverslagen) te krijgen van wat ik zou kunnen doen in zo een korte periode (door verlofproblemen en ook omdat ik in de zomer nog eens 4 of 5 weken op bezoek ga, waarvan 1 week met mijn zoon).
Elke mening zal zeker in overweging genomen worden !
Ik zoek dus een mooi tripje vanuit Atlanta, aankomst zaterdag, terugvlucht zondag ! Thanks a lot !