Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Leuke Ideeen ? Cabins voor redelijke prijzen ?
-
Speakingtongues
- Amerikakenner
Leuke Ideeen ? Cabins voor redelijke prijzen ?
Wij zijn van plan om rond kerst een week naar Georgia en of North of South Carolina te gaan.
Wat is daar allemaal leuk om te doen ? Iets speciaals te zien ?
Mooiste gebieden ?
Weet iemand nog leuke adressen voor een Cabin te huren voor een redelijke prijs liefst in een mooie natuurlijke omgevingen ?
Graag wat reacties met goede tips ?
Wat is daar allemaal leuk om te doen ? Iets speciaals te zien ?
Mooiste gebieden ?
Weet iemand nog leuke adressen voor een Cabin te huren voor een redelijke prijs liefst in een mooie natuurlijke omgevingen ?
Graag wat reacties met goede tips ?
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Wij zijn vorig jaar naar Georgia en South Carolina geweest. Vooral Georgia heeft een enorme indruk op me gemaakt! Een mooie groene staat met een hoop bezienswaardigheden. Atlanta is leuk om een dagje rond te kijken. Het noorden van Georgia bestaat uit bergen, meren, bossen en watervallen. Het midden is een zacht glooiend gebied met bossen en velden. Aan de kust vind je uitgestrekte natuurreservaten en natuurlijk Savannah, deze stad mag je niet overslaan. Helemaal in het zuiden ligt het Okefenokee Swamp, een groot moerasgebied.
De prachtige stad Charleston is alleen al een rede om naar South Carolina te gaan. Wanneer je van toeristische stranden houdt is Myrtle Beach een aanrader. Het binnenland van SC bestaat uit glooiende bossen en velden. Congaree NP is een groot moerasgebied waar je naar hartelust kan wandelen en kanovaren. Het mooiste gebied van SC is het noorden, waar de Appalachen zich net binnen de grenzen van SC bevinden. De vele state parks bieden veel mogelijkheden om de natuur hier te bewonderen.
De prachtige stad Charleston is alleen al een rede om naar South Carolina te gaan. Wanneer je van toeristische stranden houdt is Myrtle Beach een aanrader. Het binnenland van SC bestaat uit glooiende bossen en velden. Congaree NP is een groot moerasgebied waar je naar hartelust kan wandelen en kanovaren. Het mooiste gebied van SC is het noorden, waar de Appalachen zich net binnen de grenzen van SC bevinden. De vele state parks bieden veel mogelijkheden om de natuur hier te bewonderen.
Georgia on my mind........
Tja, die Staten ken ik niet. Maar ik weet wel een leuke campground met mooie cabins in Virginia (Misty Mountain Campground in Crozet). Vlakbij de Blue Ridge Parkway.
Virginia vind ik een prachtige staat. Maar ja, ik heb nog niet zoveel andere gezien
Ook hier veel mooie natuur, maar ook steden, pretparken, kanoën etc.
Misschien ook een idee om in je reis op te nemen?
Liliane
Virginia vind ik een prachtige staat. Maar ja, ik heb nog niet zoveel andere gezien
Ook hier veel mooie natuur, maar ook steden, pretparken, kanoën etc.
Misschien ook een idee om in je reis op te nemen?
Liliane
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
Nou, het kan heel romantisch zijn; haard aan, kaarsjes aan, kerstdiner in de oven en op het fornuis.................Dat is nu niet echt een plekje om er met de kerstdagen te zitten
Liliane
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
-
Speakingtongues
- Amerikakenner
Neem
Neem aan dat hij de Campground bedoelt ? De Cabins hebben allemaal open haard en zelfs hot tubs...
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
Speakingtongues
- Amerikakenner
Overigens
Overigens hebben we DEZE CABIN nu geboekt voor net na kerst !
- Color01
- Amerika-expert
maar om daar te komen hebt wel een goede 4x4 nodig als er sneeuw ligt ... en die kans is zeer groot.liliane schreef:Nou, het kan heel romantisch zijn; haard aan, kaarsjes aan, kerstdiner in de oven en op het fornuis.................Dat is nu niet echt een plekje om er met de kerstdagen te zitten
Liliane
Wij hebben een Jeep Grand Cherokee 5.7 L V8 ... en wij hadden al problemen op Blue Ridge in de winter.
-
Speakingtongues
- Amerikakenner
Mmmmmm
Waar wij die Cabin hebben geboekt in Georgia valt volgens mij toch nooit veel sneeuw ? Of wel ? Of weet je t ook niet ?
Is maar net boven Atlanta eigenlijk dus volgens mij nog redelijk warm daar in Winter ?

Is maar net boven Atlanta eigenlijk dus volgens mij nog redelijk warm daar in Winter ?
Re: Mmmmmm
JUllie wonen toch in Florida, dus niet al te ver van Georgia! De Zuidelijke staten kennen niet echt sneeuw, soms valt er wat, maar kan een dag later weer 20 graden zijn, dus laat de sneeuwscooter maar thuisSpeakingtongues schreef:Waar wij die Cabin hebben geboekt in Georgia valt volgens mij toch nooit veel sneeuw ? Of wel ? Of weet je t ook niet ?
-
Dan
- Amerikakenner
Re: Mmmmmm
De gemiddelde nachttemperatuur (waar jouw cabin ligt) is in januari MINUS 4 (celcius), en overdag 8 BOVEN 0.Speakingtongues schreef:Waar wij die Cabin hebben geboekt in Georgia valt volgens mij toch nooit veel sneeuw ? Of wel ? Of weet je t ook niet ?
Afgelopen winter hebben we hier (net boven Atlanta) 1 keertje wat sneeuw gehad, maar dat was na een paar uur al weg. Ik hoorde dat het sommige winters meer is.
Over de Georgia Blue Ridge Mountains vond ik dit:
You may think we're a little biased, but the weather in Georgia's Blue Ridge Mountains is simply stunning. Warm days and cool nights during the summer mean a break from hot cities. During the winter our highs are in the 50's, dropping below the freezing mark at night. Snow blankets our mountains 3 or 4 times a year.
-
Speakingtongues
- Amerikakenner
Thanks
Bedankt voor je reactie. Sneeuw valt er dus wel mee.
We zullen t gaan zien in januari

We zullen t gaan zien in januari
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 4567 Weergaves
-
Laatste bericht door RogierS
-
- 6 Reacties