Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tussen Gatlinburg en Charleston

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
jootje22
Amerika-ontdekker

Tussen Gatlinburg en Charleston

Bericht door jootje22 »

Ik ben onze rondreis van 2015 al aan het plannen en ben eigenlijk zo goed als klaar.
Nu zou ik graag van jullie advies willen krijgen waar we tussen Gatlinburg en Charleston het beste kunnen
overnachten. Het is niet noodzakelijk dat we daar wat willen zien, het is eigenlijk puur een tussenstop
omdat we de afstand tussen Gatlinburg en Charleston te ver vinden om in 1 keer te rijden.

Graag hoor ik jullie suggesties.
parure
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Re: Tussen Gatlinburg en Charleston

Bericht door parure »

Hele goede vraag. Ik heb eigenlijk dezelfde maar zie geen suggesties?
Jrabakker
Amerikakenner

Bericht door Jrabakker »

Het ligt veel dichter bij Gatlinburg dan Charleston, maar als je overnacht in Ashville, NC, kun je het combineren met een bezoek aan het Biltmore? Echt een prachtig huis/paleis van de Vanderbilts: https://www.biltmore.com
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Of de volgende route:
Van Gatlinburg naar Cherokee. Daar de Blue Ridge Parkway op. Dan afslaan op de 276. Aan deze weg heb je de Looking Glass Falls en Sliding Rock. Dan via Hendersonville naar Chimney Rock State Park. Overnachten in Lake Lure. Dit plaatsje ligt heel mooi aan een meer tussen de bergen. En dan de volgende dag de interstate naar Charleston.

Of i.p.v. via de Blue Ridge Parkway rijden via Maggie Valley (Ghost Town in the Sky) en Asheville naar de omgeving van Chimney Rock State Park/Lake Lure op de eerste dag.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer