Mijn naam is Rosanne, leuk dit forum had het nog niet eerder gezien.
Ben bezig een website te bouwen rondom de staat Tennessee.
Zijn er mensen die mooie karateristieke foto's hebbenen en die willen plaatsen op dit forum? Ik zou er erg blij mee zijn. Met als verzoek dat ik ze mag gebruiken voor mijn web.
Ook tips voor leuke websites over tennessee zijn welkom
heel erg bedankt allemaal, wat een warm southern welkom!
Alle info over Tennessee is welkom. Foto's, maar ook gebruiken, uitspraken, muziek, geschiedenis etc...
Mijn ex woond in North East Tennessee.
Haar Email is ladyvols110@yahoo.com
Ben zeker dat ze je raad zal geven moest je haar mailen.
Kan wel enkele dagen duren voor ze terug maild...maar ze is van Tennessee.
hallo, Ik ben geboren in Chattanooga Tennessee, woon sinds mijn 4e in Nederland, maar ben er afgelopen zomer weer geweest, en ga er van de zomer studeren:D
ik ga in augustus naar memphis, het huis van Elvis bekijken, ik verheug me er ook enorm op. Veel succes daar hoor, een opleiding is het halve werk voor een leuke baan. Je bent in iedergeval al twee talig dat lijkt me erg handig. Ik heb moeten zwoegen om engels te leren vroeger, maar dankzij de muziek heb ik veel geleerd...al vond mijn engelse leraar dat het wel wat minder amerikaans kon ha ha, tja...what could I say back then? Elvis was my teacher sir!
haha ja ik heb het zelfde probleem:p Elvis is idd mooie muziek, ik hoop dat je veel plezier hebt in Augustus. Ga je er trouwens vaak heen? En ga je alleen?
Lewisweathers89 schreef:hallo, Ik ben geboren in Chattanooga Tennessee, woon sinds mijn 4e in Nederland, maar ben er afgelopen zomer weer geweest, en ga er van de zomer studeren:D
:welcome: op dit forum. Wat leuk dat je teruggaat naar je geboorteplaats in Amerika om te studeren. En nog wel in Chattanooga. Ik ben daar in mei 2005 geweest en vond het een mooie omgeving en een leuke plek zo aan de voet van de Lookout Mountain. Wij hebben ons een hele dag uitstekend vermaakt boven op die berg....
ik ben er inmiddels 3 keer geweest maar het blijft een feestje als je daar komt....zeker in augustus. nee, ik ga niet alleen maar in groepsverband vind ik gezelliger.
:welcome: op dit forum. Wat leuk dat je teruggaat naar je geboorteplaats in Amerika om te studeren. En nog wel in Chattanooga. Ik ben daar in mei 2005 geweest en vond het een mooie omgeving en een leuke plek zo aan de voet van de Lookout Mountain. Wij hebben ons een hele dag uitstekend vermaakt boven op die berg....
Groetjes Marjan
Ja idd het is er zeker heel mooi. Er is zelfs een straat in Redbank (dat ligt in Chattanooga) naar mijn opa vernoemt Tom Weathers dr omdat hij daar football kampioen is geworden van de staat
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.