Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reisgenoot of genoten Tennessee (rockabilly & country)
Reisgenoot of genoten Tennessee (rockabilly & country)
Hallo allemaal.
Al heel mijn leven (of toch bijna) wil ik naar Amerika. Omdat dit duur is en je niet zomaar enkele dagen kan gaan (als je er iets aan wilt hebben tenminste) zijn er veel mensen die dit toch niet zo zien zitten. Ik ben dus ook zoek naar mensen met ongeveer dezelfde interesses, die mee willen reizen naar Amerika. Dit zal dit jaar niet doorgaan maar misschien volgend jaar of het jaar nadien. Ik wil gewoon eens zien of er eventueel interesse is.
Wat wil ik daar zien? Ik wil vooral de Rockabilly & Country sfeer opsnuiven in Memphis & Nashville etc. (sun studios, graceland, JD distillery, ...)
Waar moet je dus in geïnteresseerd zijn? Rockabilly & Country music en 's avonds ook willen uitgaan (geen discotheek achtige toestanden maar meer de bars, honky tonks, ...)
Je leeftijd? Zelf ben ik 22 nu, dus 21-30 ongeveer.
Couchsurfen, hotels, ... maakt mij allemaal niet uit.
Duur? Een 2 tot 3 weken.
Het idee is er, meer niet!
Het is alleen nog een kwestie van iemand met dezelfde interesses te vinden.
Interested? Laat maar een berichtje achter.
Al heel mijn leven (of toch bijna) wil ik naar Amerika. Omdat dit duur is en je niet zomaar enkele dagen kan gaan (als je er iets aan wilt hebben tenminste) zijn er veel mensen die dit toch niet zo zien zitten. Ik ben dus ook zoek naar mensen met ongeveer dezelfde interesses, die mee willen reizen naar Amerika. Dit zal dit jaar niet doorgaan maar misschien volgend jaar of het jaar nadien. Ik wil gewoon eens zien of er eventueel interesse is.
Wat wil ik daar zien? Ik wil vooral de Rockabilly & Country sfeer opsnuiven in Memphis & Nashville etc. (sun studios, graceland, JD distillery, ...)
Waar moet je dus in geïnteresseerd zijn? Rockabilly & Country music en 's avonds ook willen uitgaan (geen discotheek achtige toestanden maar meer de bars, honky tonks, ...)
Je leeftijd? Zelf ben ik 22 nu, dus 21-30 ongeveer.
Couchsurfen, hotels, ... maakt mij allemaal niet uit.
Duur? Een 2 tot 3 weken.
Het idee is er, meer niet!
Het is alleen nog een kwestie van iemand met dezelfde interesses te vinden.
Interested? Laat maar een berichtje achter.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Reisgenoot of genoten Tennessee (rockabilly & country)
Hoi Rebelene,
Dat is precies de volgende Amerika reis die ik wil maken, maar ook hier momenteel niemand om mee te gaan. Of ze hebben geen geld, of ze willen niet naar Amerike (Ik kan het mij zelf niet voorstellen, maar ze zijn er echt..) of ze hebben een partner met wie ze op reis gaan.
Ik zou zelf nog het liefst wel dit jaar gaan, maar dan moet er dus wel wat voorbij komen. Ik denk er over om alleen te gaan, maar daar zit nog hevige twijfel.
Helaas val ik buiten jou leeftijd categorie, ik ben nu 34 (vrouw), maar nog steeds jong van geest!
(Wel raar dat je na de 30 ineens als oud wordt gezien..
)
Hoe dan ook, mij zou het zeker wel leuk lijken om met iemand samen te gaan, of misschien zelfs wel een groep. Maar dan wel zelf organiseren en niet via een groepsreis / organisatie.
Keep me in the loop!
Dat is precies de volgende Amerika reis die ik wil maken, maar ook hier momenteel niemand om mee te gaan. Of ze hebben geen geld, of ze willen niet naar Amerike (Ik kan het mij zelf niet voorstellen, maar ze zijn er echt..) of ze hebben een partner met wie ze op reis gaan.
Ik zou zelf nog het liefst wel dit jaar gaan, maar dan moet er dus wel wat voorbij komen. Ik denk er over om alleen te gaan, maar daar zit nog hevige twijfel.
Helaas val ik buiten jou leeftijd categorie, ik ben nu 34 (vrouw), maar nog steeds jong van geest!

(Wel raar dat je na de 30 ineens als oud wordt gezien..

Hoe dan ook, mij zou het zeker wel leuk lijken om met iemand samen te gaan, of misschien zelfs wel een groep. Maar dan wel zelf organiseren en niet via een groepsreis / organisatie.
Keep me in the loop!

Re: Reisgenoot of genoten Tennessee (rockabilly & country)
Hallo Noemi,
Hoe lang zou jij willen gaan?
Ik werk, dus dit jaar zal het er niet meer van komen
helaaaas.
(Toch nog mensen die ook deze reis willen maken, super!)
En dat je 34 bent is natuurlijk niet erg.
Groetjes!
Hoe lang zou jij willen gaan?
Ik werk, dus dit jaar zal het er niet meer van komen

(Toch nog mensen die ook deze reis willen maken, super!)
En dat je 34 bent is natuurlijk niet erg.

Groetjes!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1588 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger