Jeannine
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
USA here we come
- 4me
- Amerikafan
- Contacteer:
USA here we come
Nog een weekje en dan gaan we onze reis maken :dance: Starten in Orlando, Georgia, S.Carolina, Tennessee, Mississippi, Louisiana, Alabama en weer terug naar Orlando. Deze Zuid Oost route stond al lang op mijn wensenlijst, maar nu gaat het dan toch echt gebeuren. Ruim 3 1/2 week met de auto rondtrekken en veel mooie dingen zien. Ben maanden bezig geweest met de route, Google heeft hier duidelijk overuren gemaakt en de tips op deze site hebben mij ook veel geholpen. Dank hiervoor. Alles uitgeprint en mijn logboek gaat mee in de koffer. Net als de centimeter, nodig voor de koopjes in de Outlets. Dochter gaat nl. niet mee, maar verwacht leuke shirts en rokjes. Pak DE voor Richard, Dothan we komen eraan!
Stapel visitekaartjes, reisagenten krijgen nogwel eens korting op entree prijzen ( oh wat zijn we Hollands!!) Ben eigenlijk benieuwd naar het weer in de Zuid Oost Staten? Regenjas meenemen?
Iemand nog een laatste tip
Jeannine
Jeannine