Kamperen in maart

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
elf_md
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jul 2004, 15:07

Kamperen in maart

Bericht door elf_md »

Hallo allemaal,

Mijn zus en ik zouden in maart een roadtrip door de zuidelijke staten willen doen. We zouden willen kamperen met de tent (vooral om de kosten te drukken), maar ik vind op het eerste zicht nergens gemiddelde nachttemperaturen (voor overdag wel). Heeft er iemand ervaring met kamperen in maart? Is het niet te koud 's nachts?

Alvast bedankt voor de input,

Tine
Gebruikersavatar
DixieChick
Amerika-expert
Berichten: 3134
Lid geworden op: 24 jul 2007, 19:26
Locatie: Georgia, US

Re: Kamperen in maart

Bericht door DixieChick »

Hmm..we hebben afgelopen Maart hier in Georgia een paar dagen bevroren dauw op het grasveld gehad. Aan de andere kant hebben we ook dagen van over de 30 graden gehad. Mij lijkt het toch nog wel te koud om te kamperen, vooral 's nachts. Maar ja, ik ben misschien ondertussen ook wel gewend geraakt aan de temperaturen hier.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Gebruikersavatar
Bandido
Amerika-expert
Berichten: 5065
Lid geworden op: 21 jan 2007, 13:49
Locatie: Atlanta, Georgia, USA

Re: Kamperen in maart

Bericht door Bandido »

Hier in GA is het best mild. Ik ben zelf geen kampeerder en zou het al snel koud hebben, maar ik denk dat het hier wel te doen zou moeten zijn. Maar zoals DixieChick al zegt is het wel een beetje "hit or miss". Wel zijn er best grote verschillen regionaal. In Noord-Georgia en verder omhoog de Blue Ridge Mountains in (richting NC en TN), kan het in maart nog behoorlijk koud zijn. En dat terwijl het in Savannah dan al heel aangenaam is.
"Keep Georgia On Your Mind"
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer