Hallo allemaal, dit maal misschien een wel hele stomme vraag. Wij gaan in Mei naar onze dochter in Alabama en gaan er zelf ook nog 2 weken op uit.
O.a. naar de golf van mexico, nu heb ik (dacht ik) ooit ergens gelezen dat je daar ook walvissen kon spotten ,dus vanuit Mobile of zo maar ik kan het nergens vinden, weet iemand van jullie er iets meer van, of vergis ik me gewoon .
Dank jullie alvst
met vriendelijke groet Wilma
Toevallig had ik dat in een ander topic ook gevraagd, maar Walvissen komen dus alleen maar die kant uit in de winter. In het voorjaar en zomer kun je geen walvissen zien, maar soms wel dolfijnen.
Wij zijn een aantal keer in Florida geweest en hebben toen een bootje (prive) gehuurd en zijn met z'n tweetjes en de eigenaars van de boot de golf van Mexico op geweest. Heel veel dolfijnen gezien en de eigenaars deden heel veel moeite om het ons naar de zin te maken! Het voordeel is ook dat je niet met een grote mensenmassa op een bootje zit.
Veel plezier er mee!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.