Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

walvissen??

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
findolin
Amerikafan

walvissen??

Bericht door findolin »

Hallo allemaal, dit maal misschien een wel hele stomme vraag. Wij gaan in Mei naar onze dochter in Alabama en gaan er zelf ook nog 2 weken op uit.
O.a. naar de golf van mexico, nu heb ik (dacht ik) ooit ergens gelezen dat je daar ook walvissen kon spotten ,dus vanuit Mobile of zo maar ik kan het nergens vinden, weet iemand van jullie er iets meer van, of vergis ik me gewoon .
Dank jullie alvst
met vriendelijke groet Wilma :D
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: walvissen??

Bericht door butterfly »

Toevallig had ik dat in een ander topic ook gevraagd, maar Walvissen komen dus alleen maar die kant uit in de winter. In het voorjaar en zomer kun je geen walvissen zien, maar soms wel dolfijnen.

Groetjes, Ilse
findolin
Amerikafan

Bericht door findolin »

Dank je wel Ilse, had ik het toch wel goed ergens :) . Gaan we kijken of we dan misschien dolfijnen kunnen spotten.
groeten Wilma
elliende
Amerika-ontdekker

Bericht door elliende »

Wij zijn een aantal keer in Florida geweest en hebben toen een bootje (prive) gehuurd en zijn met z'n tweetjes en de eigenaars van de boot de golf van Mexico op geweest. Heel veel dolfijnen gezien en de eigenaars deden heel veel moeite om het ons naar de zin te maken! Het voordeel is ook dat je niet met een grote mensenmassa op een bootje zit.
Veel plezier er mee! :wink:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer