Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Ina: terugbrengcamper Chicago-Las Vegas.

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis Ina: terugbrengcamper Chicago-Las Vegas.

Bericht door Marenko »

Die inscriptionttrail bij El Morro kun je helemaal door naar boven lopen :wink: en dat vonden we echt een prachtige trail met geweldig uitzicht. Wij hebben deze in 2010 gelopen
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik ga de verslagen nog eens goed doorlezen allemaal, ik ben er nog niet uit hoe en welke kant vanaf Texas, ik denk dat we big bend overslaan, zijn we vorige keer geweest, in plaats daarvan wat noordelijker door Texas. Optie daarna is city of rocks en dan via gila nationaal forest richting sedona maar ben bang dat dat nog te koud is. White Sands zijn we al 2 keer geweest omdat we het zo mooi vinden. Via Bandelier en Bisti Badlands? Via het zuiden, hopelijk warm weer, naar organ pipe lijkt me ook mooi en dan via de sanddunes bij yuma, (zie verslag Michelly 2016) naar Mojave nationaal park, nog nooit geweest. Nog 1x grand canyon in de herhaling, 2 x bewolkt weer gehad, keuzes, keuzes :roll:
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Wij zijn bij El Morro inderdaad ook "om de hoek" naar boven geweest en hebben genoten van het prachtige uitzicht. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het geen inspannende wandeling is.
Er was nog een andere wandeling in het park, voordat je bij de Inscription Trail komt links, maar die was afgesloten, dus daar zijn we niet geweest.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer