Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Isis: Zuidelijke staten plus stuk Florida
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Reis Isis: Zuidelijke staten plus stuk Florida
We komen einde van de ochtend aan in die buurt en gaan de volgende dag weer verder.
Je kunt er meer dagen doorbrengen, maar dat gaat nu niet. Bovendien vinden die kids meer dagen wandelen achter elkaar niet zo boeiend.
Je kunt er meer dagen doorbrengen, maar dat gaat nu niet. Bovendien vinden die kids meer dagen wandelen achter elkaar niet zo boeiend.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Amerika-expert
Ok, snap de tijds limieten, maar als iemand het leuk voor de kinderen kan maken is Mike het wel. Hij heeft dit plus 20 jaar voor het Nature & Science museum in Raleigh gedaan.
Dus met groepen kinderen/tieners op pad de natuur in. Als je je kinderen op een leuke manier wat wil laten leren over de natuur is Mike de beste persoon die ik ooit heb ontmoet.
Zou echt zonde zijn om dat mis te lopen. (En lopen zul je overigens niet zo veel in Pocosin, je rijdt veelal van het ene punt naar het andere en Mike zoekt onderwijl naar wild life )
Dus met groepen kinderen/tieners op pad de natuur in. Als je je kinderen op een leuke manier wat wil laten leren over de natuur is Mike de beste persoon die ik ooit heb ontmoet.
Zou echt zonde zijn om dat mis te lopen. (En lopen zul je overigens niet zo veel in Pocosin, je rijdt veelal van het ene punt naar het andere en Mike zoekt onderwijl naar wild life )
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Fijn om dat te horen. Blijft wel de tijd van een middag, plus avond en ochtend.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is nog maar 6 mnd.
Volgende week wat campings in np bespreken en over 2wk kijken of ik een tour in het Witte Huis kan lospeuteren. Ik ga ons ook opgeven voor een tour in het Capitool voor als het WH niet lukt.

Volgende week wat campings in np bespreken en over 2wk kijken of ik een tour in het Witte Huis kan lospeuteren. Ik ga ons ook opgeven voor een tour in het Capitool voor als het WH niet lukt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht