Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Weer in de Deep South + Panhandle eind september

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Re: Weer in de Deep South + Panhandle eind september

Bericht door jojostravelusa »

Je kunt ook een stuk van ons verslag van voorjaar 2024 gebruiken. Toen reden we van LA naar Miami o.a. via New Orleans en de Panhandle. Wij vonden in Waveland, Mississippi het Ground Zero museum erg bijzonder. Klein maar fijn zullen we maar zeggen. Heel interessant over hurricane Katrina die daar recht overheen gegaan is. In de omgeving is dit pand het enige dat is blijven staan. 's ochtends hadden we in Slidell de Dr. Wagners Honey Swamp Tour gedaan.
https://total-eclipse-texas.blogspot.com/
HildeV
Amerikafan

Bericht door HildeV »

@jojostravelusa

De Dr Wagners Honey Swamp tour wordt bij mij sowieso een no go want een swamp tour waar ze de gators met marshmellows lokken is -hoewel ik er graag wil zien- er voor mij ver over. Het Waveland Ground Zero museum lijkt me wel een toffe tussenstop om -afhankelijk van hoe laat we er voorbij komen- even in te plannen.
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Ja, dat was voor ons ook een grote tegenvaller, maar wij wisten het niet van tevoren.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer