Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Graceland

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
ingridtwins
Amerika-ontdekker

Re: Graceland

Bericht door ingridtwins »

Het was geweldig. Ik ben opgegroeid met Elvis omdat mijn ouders fan waren. Ben zelf geen fan maar toch.......toch wilde ik er heen.
En eerlijk is eerlijk, OOK ik kreeg toch kippenvel toen ik er binnen was.
Bij zijn graf stonden mensen te huilen en dat doet je wel wat.
Ik vond het echt een geweldige ervaring.
Maart 2012 New York
Zomer 2013 New-York en westkust
Zomer 2014 Oostkust
December 2015 Miami en Key Largo
December 2016/januari 2017 Florida
Maart 2017 New York
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

Super om te horen dat het een leuke ervaring was! :thumbup:
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Nog een tip voor mensen die dit topic lezen en nog gaan: parkeer op het terrein bij de Elvis winkeltjes, net vóór de hoofdingang naar het parkeerterrein waar je 10 dollarvoor moet betalen.
Bij die winkeltjes sta je namelijk gratis, maar nog leuker is dat de tour hier eindigt (er is ook een expositie).
Je zult uiteindelijk vanuit daar dan dus alsnog terug moeten lopen naar je auto op het betaalde terrein (terwijl wij meteen in onze auto konden stappen die daar gratis voor de deur stond :) ).
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

Wij gaan in september naar Graceland en ik lees zojuist op de website van Graceland dat ze nu interactieve Ipad tours hebben.
De audio-tours zijn er niet meer :o . Hier ben ik echt helemaal niet blij mee :cry: .

Sowieso ben ik helemaal niet van de iPads en interactieve toestanden, maar zeker niet op zo'n plek.
Ik wil Graceland zelf zien en niet daar op een scherm moeten staan tikken en kijken naar panoramic views, foto's en video's.

Er zullen vast mensen zijn die dit leuk vinden maar ik vind het echt heel erg jammer, en dat is zacht uitgedrukt.

http://www.graceland.com/news/detail.aspx?id=7519
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Volgens mij krijg je nu video/ foto's én audio (als ik de uitlegvideo goed begrijpt).

Je hoeft dus niet naar de beelden te kijken als je dat niet wilt?
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Zoals ik het lees is de tour hetzelfde, maar krijg je nu ook een ipad mee waarmee je nog meer beelden en foto's te zien krijgt.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Chelle
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Chelle »

Op de Ipad kan je dan bijvoorbeeld als je bij de woonkamer staat te kijken naar de bank op je Ipad een foto zien van Elvis die op die bank zit. Volgens mij is het geen moeten maar gewoon een (voor sommigen leuk) extraatje.
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

tosca schreef:Volgens mij krijg je nu video/ foto's én audio (als ik de uitlegvideo goed begrijpt).

Je hoeft dus niet naar de beelden te kijken als je dat niet wilt?
Maar je loopt wel met zo'n onhandig ding in je handen. Ik maak graag foto's en daar gebruik ik toch graag beide handen voor.

En ik krijg een beetje hetzelfde beeld als bij de mobieltjes bij concerten tegenwoordig, voor je, naast je, uit je ooghoeken, overal van die lichtgevende schermen.
Tsja, ik ben misschien erg ouderwets maar ik vind het toch storend.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
dito2003
Amerika-ontdekker

Bericht door dito2003 »

en volgens mij $ 5 duurder als je de vliegtuigen erbij wil zien. Wij gaan in oktober vandaar dat ik ook maar eens ben gaan kijken. Nou ja dan maar $5 meer. Met de tip van het parkeren hebben wie die weer terugverdiend.
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

dito2003 schreef:en volgens mij $ 5 duurder als je de vliegtuigen erbij wil zien. Wij gaan in oktober vandaar dat ik ook maar eens ben gaan kijken. Nou ja dan maar $5 meer. Met de tip van het parkeren hebben wie die weer terugverdiend.
Met vliegtuigen erbij $5 duurder waren ze 8 augustus al mee begonnen.
Dat heeft volgens mij niets met de iPad tour te maken, maar met eigendom van de vliegtuigen en onenigheid over de inkomsten daarvan.
http://www.tennessean.com/story/enterta ... /12016475/
http://www.redding.com/entertainment/pr ... -calm-down
Chelle
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Chelle »

Je hoeft de Ipad niet vast te houden, hij hangt om je nek en je kan hem als je wilt gewoon laten hangen. Dus je kan gewoon foto's maken.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer