Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
North Carolina/Greensboro-NYC
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Re: North Carolina/Greensboro-NYC
Carowinds ligt net over de grens in South Carolina. En is best een leuk park. Bij Greensboro zelf is er ook een Wet & Wild (zwembaden en glijbanen park) vond ik persoonlijk ook wel een uitdaging hoor;-)
BushGardens in Virginia is een ander park "in de buurt" net als Kings Dominion.
BushGardens in Virginia is een ander park "in de buurt" net als Kings Dominion.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Busch Gardens is echt een schitterend park, een grote aanrader.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
Eve88
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ooh die Wet 'n Wild ziet er geweldig uit! Ik hou echt van zo'n dingen
. Daar moet ik zeker eens naartoe, als het dan toch zo dichtbij is. Ideaal als dagje ontspanning.
Bedankt voor de tips, voor de gewone pretparken zal ik dan nog afwachten of er eventueel Amerikanen willen rijden ofzo & naar waar die willen..
Hm ik ga op de duur nog tijd te kort hebben, so much to see, so much to do!
Bedankt voor de tips, voor de gewone pretparken zal ik dan nog afwachten of er eventueel Amerikanen willen rijden ofzo & naar waar die willen..
Hm ik ga op de duur nog tijd te kort hebben, so much to see, so much to do!
LOL...had ik ooit eens bij mij in de tuin. Had het beest niet gezien met gras maaien en heb hem toen in 4 stukken gehakt. Ding leefde nog en was goed pissig!Vorige week moest ik snel zijn pistool pakken zodat hij een copperhead slang in tweeen kon schieten.... het beest leefde nog zeker 2 uur in 2 helften door...
Enne Ziva...vergeet de zwarte beren en cayotes niet!
rijocaer
-
Eve88
- Amerikafan
"Had het beest niet gezien met gras maaien en heb hem toen in 4 stukken gehakt." Ewww
Iets stoms dat ik me nu zo plots afvraag: hebben ze in North Carolina ook al zo'n zuiders accent of moet je daarvoor nog zuidelijker gaan? Want als het zo is ga ik in het begin wel wat moeite hebben met iedereen te verstaan denk ik, y'all
Iets stoms dat ik me nu zo plots afvraag: hebben ze in North Carolina ook al zo'n zuiders accent of moet je daarvoor nog zuidelijker gaan? Want als het zo is ga ik in het begin wel wat moeite hebben met iedereen te verstaan denk ik, y'all
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Nou bereid je maar voor op een flink Southern accent hoor 
Wees gerust mensen zijn hier over het algemeen uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Maar een "Y'all not from here?", zal je wellicht wel gevraagd worden
Wees gerust mensen zijn hier over het algemeen uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Maar een "Y'all not from here?", zal je wellicht wel gevraagd worden
-
Eve88
- Amerikafan
Zo, kleine update
.
Ik zit momenteel dus in NC, en volgende maand heb ik zo'n 10 dagen reistijd. Heb ook al gemerkt dat je hier zonder auto echt nergens komt! Maar dus 12 augustus is mijn laatste dag, en ik heb Nyc geboekt van 18 tem 21 augustus (erna vlieg ik naar huis).
Wat kan ik itussen doen, met BUS OF TREIN? Ik wil graag naar DC, die stad lijkt me wel te doen met het openbaar vervoer?
Ik heb niet veel vrije tijd dus helaas kan ik zelf niet super veel research doen. Ook wil ik misschien naar asheville, omdat ik daar iemand ken, maar dat is wat uit de weg..
Ideaal zou zijn
12 of 13 aug: greyhound greensboro - asheville (4uur)
15 of 16 aug: naar washington dc (vliegtuig? :s )
18 aug: dc - nyc (bus of trein)
Is philadelphia te doen zonder auto?
Liever neem ik geen vliegtuig, maar ik zie niet echt een andere optie. Of ik kan Asheville schrappen maar 5 dagen dc is te lang. Kan ik op die route iets anders doen? Alle hulp is welkom!
Ik zit momenteel dus in NC, en volgende maand heb ik zo'n 10 dagen reistijd. Heb ook al gemerkt dat je hier zonder auto echt nergens komt! Maar dus 12 augustus is mijn laatste dag, en ik heb Nyc geboekt van 18 tem 21 augustus (erna vlieg ik naar huis).
Wat kan ik itussen doen, met BUS OF TREIN? Ik wil graag naar DC, die stad lijkt me wel te doen met het openbaar vervoer?
Ik heb niet veel vrije tijd dus helaas kan ik zelf niet super veel research doen. Ook wil ik misschien naar asheville, omdat ik daar iemand ken, maar dat is wat uit de weg..
Ideaal zou zijn
12 of 13 aug: greyhound greensboro - asheville (4uur)
15 of 16 aug: naar washington dc (vliegtuig? :s )
18 aug: dc - nyc (bus of trein)
Is philadelphia te doen zonder auto?
Liever neem ik geen vliegtuig, maar ik zie niet echt een andere optie. Of ik kan Asheville schrappen maar 5 dagen dc is te lang. Kan ik op die route iets anders doen? Alle hulp is welkom!
Laatst gewijzigd door Eve88 op 14 jul 2012, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Vroeg me van de week nog af hoe je het had.
Red je het een beetje in de hitte. Afgelopen week was wel lekker dan he?
Red je het een beetje in de hitte. Afgelopen week was wel lekker dan he?
-
Eve88
- Amerikafan
Het is hier super! De omgeving is erg mooi en camp is geweldig. We hadden een week rond de 40 graden inderdaad, dat was best wel afzien! Maar de tijd vliegt hier werkelijk. Ben al naar charlotte, boone en greensboro (grasshoppers game en shopping) geweest. Volgend weekend ga ik naar carowinds 
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Zie nu pas je reactie Eve, sorry.
Het is je dus wel gelukt om wat meer te gaan zien. Leuk!
Het is je dus wel gelukt om wat meer te gaan zien. Leuk!
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Ik weet niet of je hier nog bent in Oktober want anders zou ik je aanraden om nog een keer naar Carowinds te gaan wat tegen die tijd door het leven zal gaan als Scare-Owinds... Best tof om te zien hoe het park is 'getransformeerd' voor halloween...
-
Eve88
- Amerikafan
Helaas, ik ben alweer terug thuis! Klinkt leuk met halloween! Carowinds was zeker de moeite
. Is me in elk geval wel duidelijk geworden dat je in North Carolina absoluut NIKS bent zonder auto.. Jeetje... Gelukkig waren de Amerikaanse meisjes vriendelijk genoeg om ons rond te voeren. Maar toch ook wat jammer dat ik op een vrije dag niet zomaar even de bus kon nemen ofzo. Desalniettemin een geweldige ervaring daar hoor! Al die kerken haha... en zo'n vriendelijke bevolking, heel erg groene omgeving enz.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 6319 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 13 Reacties