En niet alleen 's avonds! Als je overdag over Royal Street en Jackson Square loopt, wordt je volop getrakteerd op geweldige straatartiesten als Grandpa Elliott en Doreen Ketchens! En als je geluk hebt, kom je ook nog een swingende second line parade tegen.RiverCola schreef: Een stad als New Orleans ademt muziek, volgens mij swingen de straten daar 's avonds de pan uit.
Mijn moeder houdt ook niet van jazz, maar ik heb haar in december in New Orleans meegenomen naar een aantal jazz clubs, wat ze werkelijk fantastisch vond! De jazz is hier zo swingend, niet van dat strakke gebeuren. En daarbij is NOLA ook een prachtige stad. Een aanrader om een keer naartoe te gaan!rijocaer schreef:Ik hou ook niet van country maar het was maar wat gezellig om op een avondje in het Blue Bird Café te zitten. Hou ook niet van Jazz maar het zou toch leuk zijn om ook zo door NO te lopen. Moet daar toch eens naar toe gaan.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je 'niets' met muziek kan hebben. Muziek is emotie! Maar goed, er zijn ook mensen die zich niet kunnen voorstellen dat ik geen vlees eet, dus ieder zijn ding zal ik maar zeggen. Maar dat neemt niet weg dat als je 'niets' met muziek hebt, je het diepe zuiden maar meteen links moet laten liggen. Er is zoveel moois te zien en doen! En er is niemand die je dwingt om een juke joint of jazz cafe binnen te stappen...