Inderdaad, laat je niet bang maken. Ik zou meer bezorgd zijn of de campers de wegen aankunnen, dan de mensen in WV. Als je mijn blog van gisteren leest, zie je, dat wij bij een afgelegen benzine station allervriendelijkst werden ontvangen. Mijn ervaring met West-Virginians is, dat ze er ruig uitzien, maar echt ruwe bolster, blanke pit types zijn. De aardigste mensen ontmoet je hier (wij zijn nu in WV).Knabbeltje schreef:Nochtans heeft nova ooit eens in hun programma's het gehad over wapens en criminaliteit .West Virginia ,een staat dat leeft en staat met jagen en waar iedereen wel meerdere wapens bezit ,is net een staat waar toch weinig sprake is van criminaliteit .
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Ruud993: West Virgina, Tennessee, Kentucky
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: West Virgina, Tennessee, Kentucky
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Als Cor en Ingrid er kunnen rijden, kunnen wij dat toch ook wel?
We hebben al heel wat gekke wegen gereden met campers en zullen toch in Kentucky moeten komen. We overnachten op het Stonewall Resort (voormalig State Park) en rijden via de 33 vanaf Luray daarheen. Is dat te doen?
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
De raad die mijn grootvader ooit gaf toen wij de 1ste keer door de hoge bergen gingen rijden was ...Bij het minste sneeuw direct rechtsom maken want het is in een mum van tijd dat de wegen daar onberijbaar worden en vermits je daar weinig mensen tegenkomt ,kun je wel eens ingesneeuwd geraken .Dit was toen in oktober en het weer kan daar van het ene moment naar het andere omslaan .
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Moest je problemen ondervinden ,kan je altijd de I-79 richting Huntington nemen en kom je zo Kentucky binnen in geval het in de bergen sneeuw voorspeld wordt of ligt .nieuwenoord schreef:Als Cor en Ingrid er kunnen rijden, kunnen wij dat toch ook wel?We hebben al heel wat gekke wegen gereden met campers en zullen toch in Kentucky moeten komen. We overnachten op het Stonewall Resort (voormalig State Park) en rijden via de 33 vanaf Luray daarheen. Is dat te doen?
Zelf hebben wij afgelopen december maar ook het jaar voordien door de hoge bergen gereden met sneeuw op de grond .Viel toen best mee ,al reden we wel met een suv en geen camper .Ik denk dat je zelf wel zal zien wat kan en niet en in oktober met wat geluk heb je nog de indian summer die daar mooi weer geeft.
Groetjes,
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
De 33 is een vrij grote weg, ik denk, dat dat wel te doen is. Wij moeten maandag terug en het zal vandaag flink sneeuwen, ik hoop werkelijk, dat ze de wegen snel schoonmaken!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Sterkte maandag Petra!
Tja, we rijden met de camper ook dwars door parken als Yellowtone en Yosemite, dus we zijn wel wat bochtenwerk en smallere wegen gewend.
Tja, we rijden met de camper ook dwars door parken als Yellowtone en Yosemite, dus we zijn wel wat bochtenwerk en smallere wegen gewend.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 7004 Weergaves
-
Laatste bericht door BJK2810
-
- 10 Reacties