Gr Ingrid
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoeveel tijd hebben we nodig voor Boone hall plantation?
Hoeveel tijd hebben we nodig voor Boone hall plantation?
Wij willen graag de dolfijnen zien bij Shem Creek, Sullivan Islands en dan daarna of ervoor naar Boon hall plantation. Ik heb geen idee hoelang we nodig hebben voor de plantation. Kan iemand mij dat vertellen?
Gr Ingrid
Gr Ingrid
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Hoeveel hebben we nodig voor Boone hall plantation?
Ik heb in november de rondleiding daar gedaan. Ik zou er zeker drie uur voor uittrekken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Bandido
- Amerika-expert
Inderdaad: een ochtend of middag. Het is ook zo'n mooie plek en het is echt zonde om daar gehaast doorheen te lopen.
"Keep Georgia On Your Mind"
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
De tour in het huis zelf duurt niet zo lang, maar bij ons (in juli) stond er een lange wachtrij om via een open busje het terrein te bezoeken.
Als je bij de vroegere slavenvertrekken luistert naar een voorstelling van vroeger, ben je ook daar nog een half uur zeker kwijt.
Wij zijn vorig jaar geweest (zie onze blog) en hebben er denk ik 3 of 4 uur doorgebracht.
Als je bij de vroegere slavenvertrekken luistert naar een voorstelling van vroeger, ben je ook daar nog een half uur zeker kwijt.
Wij zijn vorig jaar geweest (zie onze blog) en hebben er denk ik 3 of 4 uur doorgebracht.
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
Bedankt voor jullie reactie
Erg leuk om jullie blog te lezen! Ik heb nu een goed idee hoelang we daar nodig hebben.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 6755 Weergaves
-
Laatste bericht door arnovdb
-
- 6 Reacties