Ik ben van plan om in de herst voor het eerst naar de VS te gaan en wil Roanoke (Virginia) als uitvalsbasis gebruiken. Er is alleen niet erg veel informatie te vinden over deze niet al te grote stad. Ik vraag me dan ook af of er hier mensen zijn die er weleens een tijdje zijn geweest (of die relatief in de buurt wonen) en hoe zei deze kleine stad ervaren. Op de crime tracker sites komt Roanoke niet erg positief uit de bus maar ik weet niet of deze amerikaanse sites een fatsoenlijk beeld geven van de realiteit of dat men uit is op winstbejag met onzin verhalen.
Gedurende mijn tijd in Roanoke zal ik op zijn tijd ook een auto willen huren alleen is mijn plan nog niet volledig uitgewerkt omdat er nog wat onzekerheid is met mijn werk. Het idee is om van eind oktober tot half december naar de VS te gaan en daar wat rond te gaan kijken

Ik ben in die tijd oa van plan om Indianapolis, Charlotte, Louisville, Washington DC, Columbus en op het laatst Vegas te bezoeken.
Momenteel ben ik niet in het bezit van een creditcard en ben ook (nog) niet van plan om deze voor mijn reis aan te schaffen, ik weet echter niet of ik in de VS gewoon kan pinnen of dat er andere opties zijn als prepaid creditcards oid. Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen