Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Leuke route naar New Orleans
- Dok1976
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Leuke route naar New Orleans
Hallo,
Ik ben van plan volgend jaar naar New Orleans te gaan. Voor de stad zelf heb ik 4 dagen uitgetrokken (en dat is inclusief het evenement WrestleMania 30 in de Mercedes Benz Superdome), maar daaraan voorafgaand heb ik, zoals het nu lijkt, 5 dagen om nog in te vullen. Ik zat zelf te denken aan vliegen op Houston en dan met een 5 daagse toeristische route naar New Orleans te rijden, maar ik vraag me af wat er zoal te zien is in dat deel van de VS.
Heeft iemand tips? Is het misschien leuker om op bijvoorbeeld Orlando te vliegen en dan de route Orlando - New Orleans te rijden? Of nog een andere route?
Gr,
Robert
Ik ben van plan volgend jaar naar New Orleans te gaan. Voor de stad zelf heb ik 4 dagen uitgetrokken (en dat is inclusief het evenement WrestleMania 30 in de Mercedes Benz Superdome), maar daaraan voorafgaand heb ik, zoals het nu lijkt, 5 dagen om nog in te vullen. Ik zat zelf te denken aan vliegen op Houston en dan met een 5 daagse toeristische route naar New Orleans te rijden, maar ik vraag me af wat er zoal te zien is in dat deel van de VS.
Heeft iemand tips? Is het misschien leuker om op bijvoorbeeld Orlando te vliegen en dan de route Orlando - New Orleans te rijden? Of nog een andere route?
Gr,
Robert
Re: Leuke route naar New Orleans
Tussen Houston en NOLA zijn is vast veel mooi's te zien, bijvoorbeeld omgeving LaFayette etc...
Maar misschien kun je op Austin of San Antonio vliegen, zodat je die ook nog mee pakt. Bijvoorbeeld:
Austin 2x - Houston 1x - LaFayette 1 - NOLA (of andere combinaties)
NB. WretsleMania? Wat is daar nou het idee achter? Is het allemaal gescript en dus gewoon voor de show? De winnaar staat al van te voren vast?
Maar misschien kun je op Austin of San Antonio vliegen, zodat je die ook nog mee pakt. Bijvoorbeeld:
Austin 2x - Houston 1x - LaFayette 1 - NOLA (of andere combinaties)
NB. WretsleMania? Wat is daar nou het idee achter? Is het allemaal gescript en dus gewoon voor de show? De winnaar staat al van te voren vast?
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2824 Weergaves