Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Huisje huren in de Smokies waar?

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
pmimmy69
Amerika-newbie

Huisje huren in de Smokies waar?

Bericht door pmimmy69 »

het onderwerp zegt het al, we willen van 29 juni t/m 3 juli as een huisje huren in de Smoky Mountains. Maar ik zie door de bomen het national park niet meer, heeft iemand tips? Gatlinburg en P Forge zelf vinden we te druk, dus dan naar...? Townsend bijv.? Huisje max 150 dollar per nacht. Kent iemand bijv het Hidden Mountain Resort? (div huisjes te huur)

Bedankt,
Katja
rijocaer
Amerikakenner

Re: Huisje huren in de Smokies waar?

Bericht door rijocaer »

Hidden Mountain resort is toch niet in townsend, maar bij hwy 441 sevierville? Ik zou daar niet willen zitten. Helemaal niet als PF an GB al te druk zijn. 441 is één van de drukste wegen de GSMNP in. In Townsend zijn verschillende huisjes te huur. Zelfs de KOA camping heeft hutten die je per nacht kunt huren. En aan de rivier. De Talleyho Inn, Gateway inn, beide hebben cottages, zwembad en de rivier aan de overkant van de weg. Lazy Day's, ook cabins, langs de rivier. Heb je verder nog vragen over huisjes, laat het maar weten.
rijocaer
BBosman
Amerika-ontdekker

Bericht door BBosman »

Wij hebben vorig jaar een cabin in de buurt van Bryson City gehuurd bij Rock Creek Cabins.

Ik zie de cabin die wij vorig jaar hadden niet meer op hun site staan, maar was er destijds prima over te spreken.

En Bryson City is een stuk rustiger dan bijvoorbeeld Gatlinburg, terwijl je ook niet heel ver van het park zelf af zit.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Townsend is leuk! Tenminste: het is eigenlijk niks bijzonders maar heerlijk rustig!!

Wij zaten zelf in de Bunkhouse Inn. Een klein hotelletje met maar 4 kamers direct aan het riviertje. Erg leuk
Huisjes heb ik daar ook genoeg gezien, gewoon ff googelen op Cabin rental Townsend
Wij waren blij dat we in Townsend zaten. Ik zag een kaart van Pigeon Force en dat was 1 lange weg met stoplichten en hsyterisch vermaak.
Daar waren wij in ieder geval niet voor naar de Smokies gekomen :-)

Bovendien zit je in Townsend vlakbij Cades Cove waar je zo in kunt rijden (vonden wij overigens een van de meest overrated stukken natuur ooit. Ja het is mooi, maar ook weer niet adembenemend en al helemaal niet als je 2,5 uur in de file staat en vooral uitlaatgassen en remlichten ziet).

Ik heb op deze site heel veel gave cabins gevonden: t nadeel voor ons was alleen dat je in oktober per se 2 nachten moest blijven en wij wilden er maar 1.
Maar in juni is dat veelal niet zo lijkt me
http://www.smokycabins.com/
rijocaer
Amerikakenner

Bericht door rijocaer »

Iris_1982 schreef:Bovendien zit je in Townsend vlakbij Cades Cove waar je zo in kunt rijden (vonden wij overigens een van de meest overrated stukken natuur ooit. Ja het is mooi, maar ook weer niet adembenemend en al helemaal niet als je 2,5 uur in de file staat en vooral uitlaatgassen en remlichten ziet).
Moet je 's morgens vroeg doen, op de fiets. Of 's avonds, picnic mee, lekker met de voeten in Abrams creek (Sparks Lane) rustig wachten tot het niet zo druk is. En natuurlijk niet in de auto blijven, maar ook wat wandelen.

Hoe was Bunkhouse Inn?
rijocaer
Cristobal
Amerikafan

Bericht door Cristobal »

Wij huurden in mei 2012 een heerlijke en betaalbare cabin in Townsend. Rust, groen, hot tub en barbecue. Vlak bij GSM en Cades Cove Loop.
Meer info en een link naar de cabin op http://kokomode.wordpress.com/

Hopelijk heb je er wat aan!

Christophe
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer