Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips voor Savannah gevraagd.

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
moonlight91
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Tips voor Savannah gevraagd.

Bericht door moonlight91 »

ik ben opzoek naar tips voor Savannah
wat moet je gedaan/gezien hebben?
1 of 2 dagen ?
leuk hotel of BB

wat is de beste route (zee/natuur), we komen uit en eindigen in florida...
en willen graag een leuk stukje Georgia meepikken

we komen vanuit st.augustine naar savannah
en willen vanuit savannah richtingTallahassee (marianne ,grotten bezoeken) weer naar orlando terug
we komen op maandag in st.augustine aan, en willen op zaterdag terug in Orlando zijn

wie heeft er tips?
alvast bedankt
2010 Orlando,st.Augustine,Clearwater
2011 Key`s,Everglades,Orlando
2011 GSM,Chantanooga,Atlanta
2012 Memphis(graceland) en daarna Orlando/back to the magic!
2012 florida in vogelvlucht de keys via everglades,sebring naar orlando
2013 florida/georgia
gera_r
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: savannah

Bericht door gera_r »

Als je iets van Georgia mee wil pikken, dan adviseer ik je het Okefenokee swamp in de route naar en van Savannah op te nemen. Je komt er zowel op de heen- als op de terugreis (de andere kant) vrijwel langs op. Savannah zelf is een mooie stad om te wandelen, vooral langs de kade. Verder hebben wij daar het Wormsloe plantage (ruïne) bezocht en Fort Pulaski. Verder troffen we het jammer genoeg niet erg met het weer.
Je kunt meer over onze dagen hier lezen in mijn reisverslag van afgelopen zomer. http://johanengera2012.blogspot.nl/2012 ... hting.html en twee volgende dagen...
Ebelix
Amerikakenner

Re: savannah

Bericht door Ebelix »

Het centrum van Savannah is erg leuk om door heen te lopen. Het zijn allemaal mooie lomrijke plijnen met mooie huizen. Erg onamerikaans maar wel fantastisch. Het heeft onze hart gestolen tijdens de laatste vakantie. we gaan hier zeker nog een paar keer terug.

Wij zaten in een Hampton Inn maar je kan beter in voor hotel aan de waterkant kiezen.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Tips voor Savannah gevraagd.

Bericht door Jasmino »

Wij zijn onze rondreis in 2009 gestart in Savannah, en ons hart heeft het ook gestolen. Voor tips kun je ons reisverslag lezen.
Ik heb destijds een kaartje gemaakt van savannah met alle bezienswaardigheden erop, zo kun je een wandelroute volgen. Ik wil dat kaartje en de gegevens uit ons roadbook graag met je delen, maar dan heb ik wel je e-mail adres even nodig (via pb).
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Ontbijten of lunchen bij Goose Feathers Cafe http://www.goosefeatherscafe.com/ Aanrader!
moonlight91
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door moonlight91 »

allemaal alvast bedankt, er zitten zeker al bruikbare tips tussen
2010 Orlando,st.Augustine,Clearwater
2011 Key`s,Everglades,Orlando
2011 GSM,Chantanooga,Atlanta
2012 Memphis(graceland) en daarna Orlando/back to the magic!
2012 florida in vogelvlucht de keys via everglades,sebring naar orlando
2013 florida/georgia
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer