Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Sneeuwval

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Physiq
Amerika-ontdekker

Sneeuwval

Bericht door Physiq »

Hallotjes,

Ik zou graag in december naar Amerika willen, aangezien ik 15 jaar ben en ik dus alleen mag reizen gaat mijn vader mee.
Hij zit alleen altijd met het argument van: Ja, hele grote sneeuwstormen! Meter hoge sneeuw.
Ik zit daar niet mee maar hij is zo vasthoudend en zegt dan ook: Nee, ik ga niet.
Ik wil nog steeds heel graag in december.
De kou krijgt mij niet klein, gewoon wat warmers meenemen toch?

Ik kan me haast niet voorstellen dat er zoveel sneeuw ligt als hij denkt.

Dus is de sneeuwval echt zo erg of is hij gewoon aan het overdrijven en moet hij zich gewoon niet zo aanstellen? :lol:
Hockey
Amerika-expert

Re: Sneeuwval

Bericht door Hockey »

Waar precies wil je heen gaan?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Inderdaad, het hangt er allemaal maar net van af waar in de VS je heen wilt gaan. En zelfs dan kun je het nooit vantevoren 100% zeker voorspellen of je wel of niet in (veel) sneeuw terecht zult komen.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

Er zijn zat steden waar normaal het hele jaar geen sneeuw valt...

http://lwf.ncdc.noaa.gov/oa/climate/onl ... wfall.html

Wat wel slim is om voor december een vliegroute nemen zonder tussenstops waar er een hoger slecht-weer risico is. Voor ons is reizen in de winter een extra reden om een directe vlucht te boeken.
Physiq
Amerika-ontdekker

Bericht door Physiq »

Ik ga naar westelijk South Carolina.

Bedankt voor de link trouwens.
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

En naar welke stad ga je dan precies? Als je bijvoorbeeld kijkt naar de weer statistieken voor Greenville, SC dan zie je dat er erg weinig sneeuw valt, bijna 20 keer minder sneeuw dan bij ons in Buffalo, NY.
Heb je er een reden voor dat je in December wil gaan, en niet een paar maanden later wanneer je bijna verzekerd bent van goed weer?
Physiq
Amerika-ontdekker

Bericht door Physiq »

Ik heb Amerika altijd in de zomer gezien en december lijkt me ook gewoon erg leuk.
Ik ga dan namelijk ook vrienden bezoeken en we hebben allerlei leuke dingen gevonden dat we kunnen gaan doen. Eens een keer wat anders dan altijd in de zomer.
Bovendien zit ik er niet mee, sneeuw vindt ik altijd wel leuk en mooi om te zien.

Ik ga trouwens naar een kleine 25/30 km van Greenville.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer