Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto inleveren in Atlanta

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Cristobal
Amerikafan

Auto inleveren in Atlanta

Bericht door Cristobal »

Hallo,

Straks leveren we onze huurauto binnen in Atlanta en nemen we er een vlucht naar New York. Vlucht is om 17.30 uur.

Iemand een idee hoe laat ik best de auto inlever? Zit je vlak aan de luchthaven? Of moet je nog met busjes richting terminal?

Alvast bedankte!
Essepes
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Auto inleveren in Atlanta

Bericht door Essepes »

Ik heb geen tips voor de tijd - want ik ben een stress kip en dan zou je er veel te vroeg staan...
Maar ik weet dat er in Atlanta een trein van en naar de autoverhuurterminal rijdt. Heel overzichtelijk en snel, ze gaan volgens mij ook heel regelmatig want wij hebben op de heen- en terugreis niet langer dan 5 minuten hoeven wachten. Je schuift de koffers zo naar binnen, dus geen gezeul en volgens mij duurt het ongeveer 10 minuutjes voor je op het vliegveld zelf bent (misschien nog niet eens...het gaat snel).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer