Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
voorstellen en Virginia
voorstellen en Virginia
Hallo allemaal,
ik ben Liliane, 36 jaar, getrouwd en moeder van Thieu van 2 en Huub van 3 mnd.
Vorig jaar ben ik met man en Thieu naar mijn tante in Virginia geweest. Wat een prachtig gebied is dat zeg. En al snuffelend op deze site ontdek ik weer dat Virginia een ontzettend onbekende staat is. Jammer, want het is er mooi genoeg.
We zijn vanuit Virginia naar Ontario, Canada gereden met de auto. Met de GPS van mijn oom kwamen over de prachtigste landwegen.
Volgend jaar gaan we misschien weer naar de USA, want mijn nicht heeft dikke verkering en gaat dan waarschijnlijk trouwen. Een leuk vooruit zicht dus, vooral ook om een Amerikaanse bruiloft mee te maken.
Hebben jullie nog vragen, roep dan maar.
Groetjes
Liliane
ik ben Liliane, 36 jaar, getrouwd en moeder van Thieu van 2 en Huub van 3 mnd.
Vorig jaar ben ik met man en Thieu naar mijn tante in Virginia geweest. Wat een prachtig gebied is dat zeg. En al snuffelend op deze site ontdek ik weer dat Virginia een ontzettend onbekende staat is. Jammer, want het is er mooi genoeg.
We zijn vanuit Virginia naar Ontario, Canada gereden met de auto. Met de GPS van mijn oom kwamen over de prachtigste landwegen.
Volgend jaar gaan we misschien weer naar de USA, want mijn nicht heeft dikke verkering en gaat dan waarschijnlijk trouwen. Een leuk vooruit zicht dus, vooral ook om een Amerikaanse bruiloft mee te maken.
Hebben jullie nog vragen, roep dan maar.
Groetjes
Liliane
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Liliane,
Welkom hier! Als Virginiaanse ben ik heel blij, dat je "mijn" staat zo mooi vond. Ik ben er ook dol op en verbaas me er ook vaak over, dat Virginia vrij onbekend is. Je hebt er alles: bergen (skien in de winter), zee, geschiedenis en veel meer. Wij wonen dicht bij Washington DC in het stedelijkste gedeelte van Virginia, maar ook daar is het erg mooi en de natuur dichtbij.
Welkom hier! Als Virginiaanse ben ik heel blij, dat je "mijn" staat zo mooi vond. Ik ben er ook dol op en verbaas me er ook vaak over, dat Virginia vrij onbekend is. Je hebt er alles: bergen (skien in de winter), zee, geschiedenis en veel meer. Wij wonen dicht bij Washington DC in het stedelijkste gedeelte van Virginia, maar ook daar is het erg mooi en de natuur dichtbij.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ja, het is prachtig bij jullie.
Wij zijn dan zeker vlak in jouw buurt gekomen toen we terug reden naar Dulles? Mijn oom en tante wonen in Scottsville, 3 kwartier van Charlottesville.
Het is er prachtig, zoveel natuur. Alleen de weg van Charlottesville naar Scottsville (langs Monticello) beviel de eerste keer niet zo best. Hahaha, ik werd erg wagenziek in de Jag van mijn oom.
Groetjes
Liliane
Wij zijn dan zeker vlak in jouw buurt gekomen toen we terug reden naar Dulles? Mijn oom en tante wonen in Scottsville, 3 kwartier van Charlottesville.
Het is er prachtig, zoveel natuur. Alleen de weg van Charlottesville naar Scottsville (langs Monticello) beviel de eerste keer niet zo best. Hahaha, ik werd erg wagenziek in de Jag van mijn oom.
Groetjes
Liliane
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Virginia
Nou Petra, wij zullen zowel Washington DC als jouw mooie Virginia niet overslaan! We willen de Skyline Drive rijden in Shenandoah National Park.
Meteen maar weer vragen dus:
is dat te doen met een 31 ft camper? En is het nodig campgrounds te reserveren of zou dat op de bonnefooi lukken in juli?
Groetjes,
Monique
Meteen maar weer vragen dus:
is dat te doen met een 31 ft camper? En is het nodig campgrounds te reserveren of zou dat op de bonnefooi lukken in juli?
Groetjes,
Monique
Hoewel dit een iets ouder onderwerp is, reageer ik toch even....
Inderdaad is Virginia een prachtige Staat! Helemaal mee ens.
Wij gaan dit jaar nog verhuizen van Bussum naar Clover, Halifax county,VA., vlak bij de grotere plaats South Boston.
Daar in maart een schitterend oude "farmhouse" gekocht.
Visum is rond dus ready to go.
Wat me ook zeer aanspraak was de mentaliteit; zeer hulpvaardig en gastvrij.
Met het regelen van de financien, verzekering, notaris kregen we letterlijk hulp van alle kanten; ongekend!
Een prachtige staat met prachtige mensen.........zeker weten.
vr.gr.RhonDick
Inderdaad is Virginia een prachtige Staat! Helemaal mee ens.
Wij gaan dit jaar nog verhuizen van Bussum naar Clover, Halifax county,VA., vlak bij de grotere plaats South Boston.
Daar in maart een schitterend oude "farmhouse" gekocht.
Visum is rond dus ready to go.
Wat me ook zeer aanspraak was de mentaliteit; zeer hulpvaardig en gastvrij.
Met het regelen van de financien, verzekering, notaris kregen we letterlijk hulp van alle kanten; ongekend!
Een prachtige staat met prachtige mensen.........zeker weten.
vr.gr.RhonDick
Moving dit jaar van Bussum naar Clover