Half oktober gaan we een rondreis maken van Atlanta naar New Orleans via nashville, Memphis en Vicksburg.
Nu zijn we voor Atlanta, Nashville en New Orleans nog op zoek naar een goede betaalbare hotels/motels, heeft er iemand tips of suggesties????
Ook van de plek waar je het beste kunt zitten in deze steden!
Wij hebben zelf NOG geen ervaring met hotels in deze steden, maar deze steden zitten volgend jaar juni ook bij ons in de rondreis.
Wat ik je als tip mee kan geven is om hotels via Priceline en/of Hotwire te boeken. Met Hotwire heb ik wel ervaring en het werkt perfect. Voor uitgebreide informatie over deze sites verwijs ik je naar de volgende topic:
viewtopic.php?f=10&t=15284
Ik raad mensen die naar Atlanta komen altijd aan om naar het hotel van Georgia Tech te gaan. Dat is een normaal hotel, op de grens van de GATech campus. GA Tech is een vrij grote universiteit, maar ze hebben ook altijd veel seminars en dergelijke. Het is ruim en schoon en heel betaalbaar; kamers kosten $109 per nacht, maar kan wat duurder zijn afhankelijk van de periode. Het hotel staat in Midtown, dat is net ten noorden van Downtown waar de meeste attracties zich bevinden. Midtown is alleen wat prettiger vertoeven, want in Downtown Atlanta zijn eigenlijk alleen hotels. Kortom een prima uitvalsbasis om Atlanta en omgeving te bezoeken. Als jullie meer tips voor wat betreft Atlanta willen, hoor ik het wel!
In New Orleans is het Frenchmen Hotel een aanrader. Het is een oud gebouw met victoriaanse meubels. Het hotel ligt aan de rand van French Quarter, in het gezellige Frenchmen Street. Lekkere restaurantjes en fijne jazz clubs, nog niet overspoeld door massa toerisme. De badkamers zijn klein, maar de kamers en bedden zijn erg comfortabel. Gratis internet en lokale telefoon gesprekken. Het personeel is erg vriendelijk en voorzien graag van persoonlijke tips. De courtyard is ook erg knus en een leuke plek om kennis te maken met de andere gasten. Er is een zwembad met hottub en gratis parkeren. Prijzen liggen rond de $59.- per nacht.
Afhankelijk van jullie budget zijn er vele opties in New Orleans. Ik kan iig aanraden om in de buurt van French Quarter of Garden District te overnachten. Hier zijn veel leuke kleine hotels, die veel meer de sfeer weergeven van deze prachtige stad dan een chain motel. Het is ook aan te raden om te kijken of er in jullie periode een evenement of groot congres plaatsvindt. In dat geval zijn de hotels vaak wat duurder en zitten ze sneller vol.
In 2007 hebben we in Nashville downtown in de Comfort Inn geslapen, prima hotel, maar veel leuker vonden we het in 2008 in Franklin, een plaatsje net buiten Nashville bij de Best Western Franklin Inn. We vonden downtown Nashville nogal tegenvallen, vooral 's avonds. Franklin downtown is een veel leukere plaats om 's avonds gezellig rond te dwalen en te eten. Met de auto zit je zo in Nashville om de bezienswaardigheden te bekijken.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.