sanook schreef:Schema van SpaceAce ziet er goed uit (mits aantal dagen inderdaad beschikbaar is). Ik zou Tupelo en Chattanooga er uit laten zodat je meer tijd over hebt voor de kernpunten Memphis, Nashville en GSM.
Gedeeltelijk mee eens. Tupelo eruit snap ik. Dan heb je 1.5 dag Memphis. De eerste dag Graceland en Lorraine Motel/National Civil Rights Museum. De volgende dag de Sun Studios en daarna door naar Nashville.
In mijn schema heb je twee dagen GSM (eerste dag voor Cades Cove en tweede dag (om de weg van Gatlinburg naar Atlanta af te leggen via Cherokee, rijdt je ook door het park). Als je vanaf Knoxville terugvliegt, heb je al helemaal twee volle dagen GSM. Dus wellicht kan Chattanooga (en bezoek Jack Daniels?) alsnog

Persoonlijk denk ik dat één volle dag Nashville voldoende is, namelijk. Uiteraard kun je jezelf hier nog langer vermaken, maar ter afwisseling van steden bezoeken, is bv een bezoekje aan Jack Daniels best leuk. Gok ik
En anders inderdaad bij de kernpunten 'Memphis, Nashville en Great Smoky Mountains' houden.
Overigens een tip voor Memphis: ga in de avond ook even langs bij Flying Saucer Draught Emporium. Een bar met 100 bieren op tap!
Lijkt me voor een vriendengroep van 4 mannen niet erg vervelend om te bezoeken

(zie overigens dat er ook een vestiging zit in Nashville).
Zie:
http://www.beerknurd.com/locations/memp ... ing-saucer