Reis sandpatt: twee weken Deep South in november.

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
sandpatt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Reis sandpatt: twee weken Deep South in november.

Bericht door sandpatt »

Hallo,

Nadat onze reis van vorig jaar naar Hawaii in het water is gevallen door Corona, zitten we nog met vouchers die opgebruikt moeten worden. De reis moet aanvangen voor februari 2022.

Aangezien de prijzen nu fors gestegen zijn naar Hawaii valt dit momenteel buiten budget. Overigens denken we dat september te kortbij is om een klassiek rondje Northwest of Wyoming te doen (beschikbaarheid accomodaties). Florida en Southwest ben ik recent geweest.

Omdat begin november vele plekken al te koud zijn, oriënteren we ons nu op de zuidelijke staten. We kunnen max 2 volle weken reizen.

Wat is jullie ervaring met het reizen in deze periode?
Volgende zaken lijken ons de moeite, maar we zullen keuzes moeten maken vrees ik:

Atlanta (als start en eindpunt, maar de stad hoeven we niet te zien)
Savannah
Charleston
Great Smokey Mountains
Nashville
Memphis
Lafayette (swamp)
New Orleans

Deze trip is zeker nog geen concreet plan, we kijken nog uit voor Hawaii, maar deze regio lijkt mij wel bijzonder als backup.
Graag had ik eens gepolst naar de haalbaarheid van deze route (zowel duurtijd als reisperiode).

Alvast bedankt!
Bezochte staten: AZ, CA, FL, IL, NV, NJ, NY, TX, UT, VA, (DC)
Terpies
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Twee weken Deep South in november

Bericht door Terpies »

Waarom vlieg je niet op New Orleans, als je toch niet in Atlanta wilt zijn?
Wij vliegen in augustus ook op New Orleans en voor ons was dat goedkoper dan vliegen naar Atlanta.

Je route zou dan kunnen zijn: New Orleans - Jacksonville - Savannah - Charleston - Great Smokey Mountains - Nashville - Memphis - Clarksdale (!!!) -Natchez - Lafayette - New Orleans

Of in omgekeerde volgorde.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer