Mag ik jullie om hulp vragen voor onze reis door de zuidelijke staten in juni dit jaar?
Mijn man en ik (28 en 31) zijn rookies als het op de USA aan komt maar we hebben heel wat andere reizen achter de rug.
Ik kom er niet uit wat een rustige/mooie uitvalsbasis is voor GSM, we willen het schreeuwerige Gatlinburg en Pigeon Forge vermijden.
We komen vanaf south Carolina dus waar moet ik dan aan denken Cherokee? Is daar iets te doen? Of anders?
En op de weg van savannah (nog niet over uit of we charleston ook moeten doen) is Columbia een goede stop om te overnachten? Iemand een ander idee?
Dan ook het stuk van Memphis naar Natchez, wat is een mooie plaats om te overnachten op de weg daar tussen? Ik denk dat we Vicksburg overslaan.
Twijfel ook nog over New Orleans, we komen niet om te stappen, even rondlopen in French Quarter lijkt ons wel leuk maar verder?
En welke badplaatsen raden jullie aan in de golf van Mexico? Wij houden van historische en authentieke plaatsen waar wel iets te beleven valt!

Zo ziet de reis er nu uit:
30/5 aankomst Orlando
31/5 St. Augustine
1/6 Savannah
2/6 Charleston (of nog een nacht Savannah?)
3/6 Columbia? (op weg naar GSM)
4/6 GSM
5/6 GSM
5/6 GSM
6/6 GSM
7/6 Nashville
8/6 Nashville
9/6 Memphis
10/6 Mepmphis
11/6 Tupelo (only visit en dan slapen in?)
12/6 Natchez
13/6 River Road plantages (en dan even New Orleans in of is dat niet te doen?)
14/6 honey island Swamp Tour (ergens in de buurt overnachten?)
15/6 kustplaats
16/6 kustplaats
17/6 kustplaats
18/6 kustplaats
19/6 kustplaats
20/6 terugvlucht Orlando
Aanvullingen en op of aanmerkingen zijn meer dan welkom!
Alvast bedankt