Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Graag tips voor reis tussen Cullman en St. Louis
Graag tips voor reis tussen Cullman en St. Louis
Hallo allemaal,
Wij vertrekken op 27 april voor een 2 weekse reis naar Cullman (Alabama). We pikken onze dochter daar op en willen dan graag het weekend daarop in St. Louis enkele dagen bij vrienden verblijven en dan reizen we weer terug naar Cullman om onze dochter weer “thuis” te brengen. Onderweg willen we natuurlijk zoveel mogelijk zien/bezoeken. Hebben jullie misschien tips wat we zeker niet moeten missen? We hebben 2 dochters van 12 en 17 bij ons. We willen sowieso naar the Great Smokey mountains
Wij vertrekken op 27 april voor een 2 weekse reis naar Cullman (Alabama). We pikken onze dochter daar op en willen dan graag het weekend daarop in St. Louis enkele dagen bij vrienden verblijven en dan reizen we weer terug naar Cullman om onze dochter weer “thuis” te brengen. Onderweg willen we natuurlijk zoveel mogelijk zien/bezoeken. Hebben jullie misschien tips wat we zeker niet moeten missen? We hebben 2 dochters van 12 en 17 bij ons. We willen sowieso naar the Great Smokey mountains
-
winterpark
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Re: Graag tips voor reis tussen Cullman en St. Louis
Hoi Gerti,
Doet je dochter daar een high school jaar? Klinkt leuk!
Wat betreft jullie reis, ik zal thuis even in m'n Lonely Planet Best Trips boek kijken
voor het bovenste stuk van jullie route, maar jullie zouden bijvoorbeeld ook op de heenreis Nashville kunnen bezoeken, en tussen de Smokys (die zou ik sowieso doordeweeks bezoeken) en Nashville, stoppen in Lynchburg voor een bezoek aan de Jack Daniels fabriek. Wij zijn geen drinkers, maar vonden de tour wel heel erg leuk. In Chattanooga kun je ook een aantal leuke dingen bezoeken.
Je zou het eerste stuk dan zo kunnen doen, maar als je dat te gehaast vindt (wat ik kan begrijpen), kun je ook Nashville bewaren voor de terugreis:
27 april Amsterdam - Cullman
28 april Cullman - Chattanooga
29 april Chattanooga
30 april Chattanooga - Gatlinburg (Smokys)
1 mei Gatlinburg
2 mei Gatlinburg - Lynchburg - Nashville
3 mei Nashville
4 mei Nashville - St Louis
Doet je dochter daar een high school jaar? Klinkt leuk!
Wat betreft jullie reis, ik zal thuis even in m'n Lonely Planet Best Trips boek kijken
Je zou het eerste stuk dan zo kunnen doen, maar als je dat te gehaast vindt (wat ik kan begrijpen), kun je ook Nashville bewaren voor de terugreis:
27 april Amsterdam - Cullman
28 april Cullman - Chattanooga
29 april Chattanooga
30 april Chattanooga - Gatlinburg (Smokys)
1 mei Gatlinburg
2 mei Gatlinburg - Lynchburg - Nashville
3 mei Nashville
4 mei Nashville - St Louis
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 11535 Weergaves