Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Poehee77: roadtrip New Orleans - Chicago - New Orleans 1 persoon
Reis Poehee77: roadtrip New Orleans - Chicago - New Orleans 1 persoon
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben al een tijdje bezig met het plannen van mijn Amerika reis. Het zal voor mij de tweede keer zijn. Het duurt nog even (ga pas in de zomer van 2018) maar de voorpret is minstens zo leuk. De bedoeling is te vliegen naar New Orleans en dan naar Chicago te rijden en terug via de mississipi delta.
Mijn eerste route idee ziet er als volgt uit:
Van New Orleans naar Atlanta
Van Atlanta naar Nashville
Van Nashville naar Indianapolis of Cincinnati
Van Indianapolis of Cincinnati naar Chicago
Van Chicago naar st. Louis
Van st. Louis naar Memphis
Van Memphis naar Clarksdale
Van Clarksdale naar Natchez
Van Natchez naar New Orleans
Vanuit New Orleans naar Baton Rouge
Vanuit New Orleans naar de Bayou
Waar ik tegenaan loop is dat het best lastig is betaalbare accommodaties te vinden voor één persoon. Voor New Orleans is voor één persoon best prijzig, als je niet in een dorm in een hostel wilt verblijven. Hostel is prima maar het liefst een private room. Ik zou graag een week in New Orleans verblijven en van daaruit nog wat dag trips te maken naar Baton Rouge en het natuurgebied de Bayou.
dit zijn de hotels die ik tot nu toe heb gevonden en binnen budget vallen, ik wil best wat meer betalen maar dan moet er ergens op de reis beknibbeld worden op overnachtingskosten:
Hotel opties New Orleans
Old town inn French Quarter 59 dollar per nacht
New Orleans Guest House Treme 78 dollar per nacht
The Midtown Motel Treme 65 dollar per nacht
India House Hostel Treme 17-60 dollar per nacht
The Cornstalk Hotel French Quarter ?? dollar per nacht
French Quarter Hotel French Quarter 78 dollar per nacht
Hotel opties Clarksdale Shack Up Inn 75-95 dollar per nacht
Mijn doel en interesses:
Muziek (Blues, Country, Jazz)
Natuur
Civil war en andere oorlogen
In contact komen met lokale bewoners
Mijn budget 5000-6000 euro
Tips en suggesties zijn meer dan welkom!
Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben al een tijdje bezig met het plannen van mijn Amerika reis. Het zal voor mij de tweede keer zijn. Het duurt nog even (ga pas in de zomer van 2018) maar de voorpret is minstens zo leuk. De bedoeling is te vliegen naar New Orleans en dan naar Chicago te rijden en terug via de mississipi delta.
Mijn eerste route idee ziet er als volgt uit:
Van New Orleans naar Atlanta
Van Atlanta naar Nashville
Van Nashville naar Indianapolis of Cincinnati
Van Indianapolis of Cincinnati naar Chicago
Van Chicago naar st. Louis
Van st. Louis naar Memphis
Van Memphis naar Clarksdale
Van Clarksdale naar Natchez
Van Natchez naar New Orleans
Vanuit New Orleans naar Baton Rouge
Vanuit New Orleans naar de Bayou
Waar ik tegenaan loop is dat het best lastig is betaalbare accommodaties te vinden voor één persoon. Voor New Orleans is voor één persoon best prijzig, als je niet in een dorm in een hostel wilt verblijven. Hostel is prima maar het liefst een private room. Ik zou graag een week in New Orleans verblijven en van daaruit nog wat dag trips te maken naar Baton Rouge en het natuurgebied de Bayou.
dit zijn de hotels die ik tot nu toe heb gevonden en binnen budget vallen, ik wil best wat meer betalen maar dan moet er ergens op de reis beknibbeld worden op overnachtingskosten:
Hotel opties New Orleans
Old town inn French Quarter 59 dollar per nacht
New Orleans Guest House Treme 78 dollar per nacht
The Midtown Motel Treme 65 dollar per nacht
India House Hostel Treme 17-60 dollar per nacht
The Cornstalk Hotel French Quarter ?? dollar per nacht
French Quarter Hotel French Quarter 78 dollar per nacht
Hotel opties Clarksdale Shack Up Inn 75-95 dollar per nacht
Mijn doel en interesses:
Muziek (Blues, Country, Jazz)
Natuur
Civil war en andere oorlogen
In contact komen met lokale bewoners
Mijn budget 5000-6000 euro
Tips en suggesties zijn meer dan welkom!
Re: Roadtrip New Orleans - Chicago- New Orleans 1 persoon
Kijk eens naar een AirBnB. Wellicht iets goedkoper dan een hotel. Maar inderdaad hotels zijn gewoon over het algemeen duurder als je alleen reist. Maar om eerlijk te zijn hier ga je niet alleen tegen aan lopen in New Orleans, ook hier in Chicago en elke andere grote stad.
Daar was ik al bang voor maar bedankt voor de tip!
Couchsurfing is misschien ook nog een optie
Couchsurfing is misschien ook nog een optie
-
- Amerikafan
Hey,
Ik heb met mijn dochter in augustus dit jaar overnacht in St. Vincent's guesthouse in New Orleans voor in totaal voor 2 nachten 118,70 dollar. Voor mij was dit echt een leuk hostel, uit vervlogen tijden, maar wel gewoon een kamer met 2 en private badkamer met douche. Het personeel is jong, alternatief en super vriendelijk, je kan er leuke contacten leggen met jonge mensen, de tram nemen naar de stad, er is parking en er is een heerlijk zwembad waar je laat mag zwemmen. Ze geven er graag alle info over swamp tours, een leuk restaurant waar alleen locals komen...allemaal super ! Er is een TV room en je kan er koken maar dat hebben wij niet gebruikt, was een beetje vuil...luxe moet je in een hostel niet verwachten. Over het hostel is een leuke coffeeshop met gratis internet.
Ik heb met mijn dochter in augustus dit jaar overnacht in St. Vincent's guesthouse in New Orleans voor in totaal voor 2 nachten 118,70 dollar. Voor mij was dit echt een leuk hostel, uit vervlogen tijden, maar wel gewoon een kamer met 2 en private badkamer met douche. Het personeel is jong, alternatief en super vriendelijk, je kan er leuke contacten leggen met jonge mensen, de tram nemen naar de stad, er is parking en er is een heerlijk zwembad waar je laat mag zwemmen. Ze geven er graag alle info over swamp tours, een leuk restaurant waar alleen locals komen...allemaal super ! Er is een TV room en je kan er koken maar dat hebben wij niet gebruikt, was een beetje vuil...luxe moet je in een hostel niet verwachten. Over het hostel is een leuke coffeeshop met gratis internet.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
In Nashville hebben wij in een Super 8 gelogeerd (Nashville West) omdat we het daar ook erg duur vonden om in de stad zelf te logeren.. k weet wel niet hoe duur het is voor 1 persoon... was basic maar wel in orde (+ ontbijt).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1705 Weergaves
-
Laatste bericht door Lianne1989
-
- 1 Reacties