Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hwy 82 Louisiana

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
PetraW
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Hwy 82 Louisiana

Bericht door PetraW »

Vraag over een stuk van onze route. Kan iemand iets meer vertellen over deze weg? Ik heb iets gelezen over een ferry bij Port Arthur? Ik wil graag van een ervaringsdeskundige horen of dat te doen is met een camper? Of is er een andere suggestie? Kortom....vertel... :D

N.B. We willen dit stuk rijden van Cameron richting Houston. Het plaatje is een beetje klein, geloof ik :x
2016-09-10.png
Afbeelding
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Re: Hwy 82 Louisiana

Bericht door michelly »

Wij hebben deze weg met de camper gereden. De ferry is bij Cameron. Er stond destijds ook een camper op maatje stadsbus dus dat moet wel lukken. Je krijgt aanwijzingen van het personeel. Hier ons verslag.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Hier vind je nog wat foto's van die ferry.
PetraW
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door PetraW »

Dank je wel, Michelly...;-) Niet goed in je reisverslag gekeken, denk ik en op het verkeerde been gezet door wat ik elders weer gelezen heb. Het scheelt in kilometers als we zo rijden. Ik neem 'm de route zo mee en hoop op strandverhaal als dat van jullie. Gaaf!
Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer