Dit is mijn eerste blogpost op dit forum, dus vergeef me als ik het verkeerde channel te pakken heb. Ik heb het idee in mijn hoofd om volgend jaar mei om en nabij de drie weken met mijn vriendin naar de VS te gaan. Ik wil dan beginnen in New York en eindigen in New Orleans. Het plan is om een auto te huren. Naast drie dagen New York wil ik ook drie dagen New Orleans doen. De tussenstops staan niet vast, maar Florida trekt ons niet en ik heb mij laten vertellen dat je de oostkust voor de rest niet zo veel voorstelt. Allereerst ben ik natuurlijk benieuwd of dat klopt
Kort door de bocht ben ik benieuwd of er meer mensen deze route, of iets soortgelijks, hebben afgelegd. Om een indicatie te geven qua route: ik wil naar Indianapolis om naar de Indy 500 te gaan. Zelf heb ik via Maps even kort een route in elkaar geflanst die mij leidde langs de staten New York, New Jersey, Maryland, Virginia, West Virginia, Ohio, Indiana, Kentucky, Tenessee, Alabama, Mississippi en Lousiana. Met een afstand van 2000 miles.
Nu ben ik vooral benieuwd of dit realistisch is, of er staten zijn die niet de moeite waard zijn en of er mensen zijn die ervaringen hebben met juist absolute must sees
We zijn 1 keer eerder in de VS gezien, maar dan in de andere hoek. Toen zijn we in Californië, Nevada, Arizona en Utah geweest.
Ik hoop dat iemand de tijd vindt om wat leuke tips te geven!
Bouke