Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis thefreeze: rondje zuiden. Houston - Nashville - Dallas - Austin.
Reis thefreeze: rondje zuiden. Houston - Nashville - Dallas - Austin.
Mijn vrouw en ik kunnen eind april / begin mei lekker twee weken er tussenuit en willen een korte rondreis zuidelijke staten maken met als start- en eindpunt Houston. Een paa dagen Austin is een must, net als een bezoek aan Memphis (mijn vrouw was vroeger al Elvis fan), verder is alles nog redelijk vrij.
We zijn vorig jaar februari ook in die hoek geweest (Houston, New Orleans, Natchez, San Antonio) maar toen was het best koud en grijs.
We hebben twee weken de tijd en willen wel wat rust hebben onderweg; een enkele dag doorrijden is niet erg maar dan tussendoor twee dagen ergens zitten is wel lekker.
De route die ik nu heb:
22 april Amsterdam - Houston
23 april Natchez
24 april Birmingham
25 april Nashville
26 april Nashville
27 april Memphis
28 april Memphis
29 april Texarkana
30 april Dallas (er is een County Fair in de buurt van Dallas en we willen naar Southfork Ranch)
1 mei Dallas
2 mei Austin
3 mei Austin
4 mei Austin
5 mei Austin
6 mei Houston --> reizen
De route van Houston naar Nashville is vrij random, dus die kunnen we nog wat omleggen. Ideeën welkom!
Memphis - Texarkana - Dallas is ook random, beetje omrijden om die route op te leuken is ook geen probleem.
alvast dank voor adviezen en tips!
groeten,
Hans
We zijn vorig jaar februari ook in die hoek geweest (Houston, New Orleans, Natchez, San Antonio) maar toen was het best koud en grijs.
We hebben twee weken de tijd en willen wel wat rust hebben onderweg; een enkele dag doorrijden is niet erg maar dan tussendoor twee dagen ergens zitten is wel lekker.
De route die ik nu heb:
23 april Natchez
24 april Birmingham
25 april Nashville
26 april Nashville
27 april Memphis
28 april Memphis
29 april Texarkana
30 april Dallas (er is een County Fair in de buurt van Dallas en we willen naar Southfork Ranch)
1 mei Dallas
2 mei Austin
3 mei Austin
4 mei Austin
5 mei Austin
6 mei Houston --> reizen
De route van Houston naar Nashville is vrij random, dus die kunnen we nog wat omleggen. Ideeën welkom!
Memphis - Texarkana - Dallas is ook random, beetje omrijden om die route op te leuken is ook geen probleem.
alvast dank voor adviezen en tips!
groeten,
Hans
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
Re: Reis thefreeze: rondje zuiden. Houston - Nashville - Dallas - Austin.
Toen wij een dergelijk rondje maakten jaren geleden zijn we tussen Memphis en TX in Arkansas geweest, prachtige natuur daar, en mooi op de route. Wij waren in Hot Springs NP en Queen Wilhelmina SP, maar volgens mij zijn er meer mooie plekjes te vinden.
Terug in Texas!
Dank voor je bijdrage, ik heb me er eens in verdiept en de Ozarks lijkt me een mooi gebied.
Hier een mooie route: http://travel.nationalgeographic.com/tr ... road-trip/
Route is nu deze:
23 april Natchez MS
24 april Tupelo MS (via de Natchez Trace Parkway)
25 april Lynchburg (Jack Daniels) / Nashville TN
26 april Nashville TN
27 april Memphis TN
28 april Blanchard Springs AK, begin Ozarks route
29 april Eureka Springs AK, einde Ozarks route
30 april Dallas TX, County Fair in Greenville
1 mei Dallas TX, Southfork Ranch
2 mei Braunfels TX, in Hill Country
3 mei Austin
4 mei Austin
5 mei Austin
6 mei Houston --> reizen
Hier een mooie route: http://travel.nationalgeographic.com/tr ... road-trip/
Route is nu deze:
23 april Natchez MS
24 april Tupelo MS (via de Natchez Trace Parkway)
25 april Lynchburg (Jack Daniels) / Nashville TN
26 april Nashville TN
27 april Memphis TN
28 april Blanchard Springs AK, begin Ozarks route
29 april Eureka Springs AK, einde Ozarks route
30 april Dallas TX, County Fair in Greenville
1 mei Dallas TX, Southfork Ranch
2 mei Braunfels TX, in Hill Country
3 mei Austin
4 mei Austin
5 mei Austin
6 mei Houston --> reizen
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
Ja, wij zijn tijdens een andere reis een paar jaar geleden in Eureka Springs geweest, vonden we ook erg mooi. Had het niet genoemd omdat ik dacht dat het misschien wat ver van jullie route zou liggen.
Terug in Texas!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3684 Weergaves
-
Laatste bericht door Lianne1989
-