Helllppp wat moet ik meenemen naar interview???

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Esmeralda87
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 aug 2023, 22:54
Aantal x V.S. bezocht: 1

Helllppp wat moet ik meenemen naar interview???

Bericht door Esmeralda87 »

Ik kom er even niet meer uit. Het is me gelukt om de afspraak eerder te maken (komen dus echt vaak nog opties vrij voor dezelfde of volgende week :thumbup: ) en nu stress ik dus. Hele duidelijke instructies over wat je nou mee moet nemen naar het interview voor je visum aanvraag, maar ik kom er toch niet uit.
Wat is de bevestigingspagina van het DS-160 formulier nou precies?
En wat is de afspraakbevestiging die je moet printen vanaf de site?

Het zal wel heel simpel zijn, maar op dit moment ben ik in staat om alles gewoon maar uit te printen want dan zal er wel iets goeds bij zitten. Maar is ook niet helemaal de bedoeling volgens mij hahaha.

Dus wie kan mij duidelijk vertellen wat ik nou precies moet meenemen. Foto en paspoort snap ik gelukkig nog. Dat was 14 jaar geleden ook al. De rest alleen niet
Gebruikersavatar
Nagini
Amerikakenner
Berichten: 483
Lid geworden op: 10 apr 2018, 09:12
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Lewisburg, WV

Re: Helllppp wat moet ik meenemen naar interview???

Bericht door Nagini »

Hallo,

De bevestigingspagina(confirmation page) kun je opzoeken in je applicatie. Er staat heel groot "CONFIRMATION" op en je application ID, wat het belangrijkst is. Meestal ook een barcode, die ze in het consulaat kunnen scannen. Ongeveer zoiets:
image.png
image.png (118.47 KiB) 1456 keer bekeken
De afspraakbevestiging is het bericht of de email die je van het consulaat hebt gekregen toen je interview bevestigd werd, de uitnodigingsbrief, zeg maar. Ze gebruiken dit bij de bewaking om er achter te komen wie inderdaad in de komende paar uur een afspraak op het consulaat heeft. Dat is geen heel speciaal format verder geloof ik, het heeft je naam, je applicatie nummer en de tijd, locatie en datum van het interview. Als je de verkeerde pagina meeneemt is dat voor dit document geen ramp, maar meer stress en gedoe bij de bewaking. Lees ook vooral: https://nl.usembassy.gov/embassy-consul ... ty-notice/ even door (Ik ga even uit van AMS).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer