Bankrekening en auto

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Gesloten
wendg81
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 nov 2021, 13:03
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bankrekening en auto

Bericht door wendg81 »

Beste allemaal,

Ik haal dingen door elkaar dit bericht mag wat mij betreft weg.
Laatst gewijzigd door wendg81 op 08 jul 2022, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Bankrekening en auto

Bericht door mtl »

Je wilt 6-9 maanden naar de VS op een esta? Serieus? Je weet dat je hooguit 90 dagen kan blijven?
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1216
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Bankrekening en auto

Bericht door IngridUSA »

Je bent al 11x naar Amerika geweest en je weet nog steeds niet dat je niet langer dan 90 dagen mag blijven?

Receiving ESTA authorization does not mean you may stay in the U.S. for two years. It only allows you to travel to the U.S. under the terms of the Visa Waiver Program (VWP), which only allows you to stay in the U.S. for 90 days or less. If you plan to stay for longer than 90 days, you must obtain a visa at the nearest U.S. Embassy or Consulate.

Bron:
https://esta.cbp.dhs.gov/faq?lang=en
wendg81
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 nov 2021, 13:03
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Bankrekening en auto

Bericht door wendg81 »

mtl schreef:
08 jul 2022, 21:56
Je wilt 6-9 maanden naar de VS op een esta? Serieus? Je weet dat je hooguit 90 dagen kan blijven?
Ja je hebt gelijk ik zit helemaal verkeerd te lezen. Ik zit zo in de visum dingen dat ik dingen door elkaar haal
wendg81
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 nov 2021, 13:03
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Bankrekening en auto

Bericht door wendg81 »

IngridUSA schreef:
08 jul 2022, 22:09
Je bent al 11x naar Amerika geweest en je weet nog steeds niet dat je niet langer dan 90 dagen mag blijven?

Receiving ESTA authorization does not mean you may stay in the U.S. for two years. It only allows you to travel to the U.S. under the terms of the Visa Waiver Program (VWP), which only allows you to stay in the U.S. for 90 days or less. If you plan to stay for longer than 90 days, you must obtain a visa at the nearest U.S. Embassy or Consulate.

Bron:
https://esta.cbp.dhs.gov/faq?lang=en
Excuses ik haal dingen door elkaar.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer