Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
E-1 visa
E-1 visa
Wij zijn bezig met de aanvraag voor E-1 visa. Alles is binnen op de ambassade in Brussel sinds 4 weken. Iemand hier ervaring mee? Hoe lang nog voor we uitgenodigd worden voor het interview? Wat word er zoal gevraagd op het interview?
-
Queste
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Re: E-1 visa
Ik denk dat de ervaringen met E-1 minimaal zijn, er zijn wel wat ervaringen met E-2 en ik denk dat het erg vergelijkbaar zal zijn. Mijn aanvraag liep over Frankfurt omdat ik hiervoor in DL woonde. De doorlooptijd voor verwerking verschilt erg per ambassade, ik heb geen idee hoelang dat momenteel in Brussel is. In Frankfurt eerder dit jaar was het 3 weken. Als je een advocaat hebt gebruik voor de aanvraag, zou deze het moeten weten. Nadat je een uitnodiging krijgt voor een interview, is er ook een wachttijd voor het inplannen van de afspraak. Deze zijn hier op te zoeken: https://travel.state.gov/content/travel ... times.html
De interviews hier in Europa zijn redelijk simpel. Wat vragen over je business plan, wat vragen of waarom je in de USA moet zijn om leiding te geven, wat vragen over de achtergrond van de investering (is dat er ook bij Trader?). Niets om je echt zorgen over te maken.
De interviews hier in Europa zijn redelijk simpel. Wat vragen over je business plan, wat vragen of waarom je in de USA moet zijn om leiding te geven, wat vragen over de achtergrond van de investering (is dat er ook bij Trader?). Niets om je echt zorgen over te maken.
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 4032 Weergaves
-
Laatste bericht door Bennogr
-
- 4 Reacties