L1 visum goedgekeurd, partner visum nog niet?

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
flapjacks
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2018, 13:49

L1 visum goedgekeurd, partner visum nog niet?

Bericht door flapjacks »

Ik heb een baan aangeboden gekregen bij de Amerikaanse tak van het bedrijf waar ik werk. Mijn vriendin wilde (gelukkig) met me mee en zo zijn we getrouwd voor het aanvragen van ons visum, een maand voor onze afspraak bij het consulaat. Na het gesprek werd ons toegezegd dat alles in orde was en de koerier is zojuist mijn paspoort terugkomen brengen, met inderdaad het visum erin. Echter had ik twee paspoorten verwacht in plaats van alleen de mijne. De status van de aanvraag van mijn vrouw staat nog steeds op 'Administrative Processing', met gisteren als laatste update datum. Is het normaal dat het langer duurt om het L2 visum goed te keuren of moeten we ons zorgen gaan maken?
Papageno
Amerika-ontdekker
Berichten: 39
Lid geworden op: 27 sep 2018, 12:10
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Wellesley close to Boston

Re: L1 visum goedgekeurd, partner visum nog niet?

Bericht door Papageno »

Vergelijkbare situatie wordt hier, in dit draadje, beschreven.
Tegen die tijd dat je het hebt doorgelezen komt de L2 vast binnen. :wink:
Ik weet ook niet of je met het consulaat e.d. mag/kan bellen. maar je zou het kunnen proberen.
Jessica88
Amerika-ontdekker
Berichten: 92
Lid geworden op: 28 nov 2017, 20:43
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Seattle

Re: L1 visum goedgekeurd, partner visum nog niet?

Bericht door Jessica88 »

Dat was ik! Mijn paspoort stond langer op Adm processing en ik kreeg 'm later dan mensen die op dezelfde dag een afspraak hadden. Ik dacht dat ze nog verdere onderzoeken wilden doen omdat mijn status wat langer op adm. processing stond, maar in principe hebben ze gewoon na het interview gezegd dat ik mijn visum kreeg.

Ik heb 'm gister inmiddels gekregen, precies een week na mijn afspraak!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer