Recente ervaring retour paspoort na interview.

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
babasje
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 mar 2018, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 0

Recente ervaring retour paspoort na interview.

Bericht door babasje »

Beste lezers,

Heeft er iemand recente ervaring hoelang het duurde voordat je paspoort weer terug was nadat je het interview hebt gehad. Ik heb zelf binnenkort een interview, maar dan heb ik maar 8 werkdagen totdat ik weer naar het buitenland vertrek, waarvoor ik mijn paspoort nodig heb (niet zijnde Amerika). Ik had gedacht dat deze termijn voldoende was, maar begin me toch zorgen te maken nu ik lees dat het soms wel 2 werkweken duurt voordat je paspoort weer terug is.

Ik heb al wel een versnelde levering van het paspoort retour aangevraagd en betaald.

Er was hier ook al een topic over van iemand die zijn spoedprocedure was afgewezen met een nog kortere tijd ertussen. Ik weet dat ieders aanvraag anders is, maar ik hoop dat een aantal mensen uit ervaring kunnen spreken.

Mvg, Barbara
S0po
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 okt 2017, 14:50

Re: Recente ervaring retour paspoort na interview.

Bericht door S0po »

Dag Barbara,

Ik had in januari mijn paspoort binnen 2 dagen weer terug. 8 werkdagen lijkt me in principe voldoende.
pvp2018
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2018, 12:13
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Recente ervaring retour paspoort na interview.

Bericht door pvp2018 »

Hoe snel heb je het uiteindelijk gekregen? Ik heb namelijk dezelfde situatie
babasje
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 mar 2018, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Recente ervaring retour paspoort na interview.

Bericht door babasje »

Afgelopen donderdag heb ik mijn gesprek gehad en vandaag heb ik gelukkig mijn paspoort terug ontvangen. Ik heb wel betaald voor versnelde terugzending type 1. Omdat ik niet in omgeving Amsterdam woon is type 2 aflevering niet mogelijk.
Freshta
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 jun 2018, 09:48
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Recente ervaring retour paspoort na interview.

Bericht door Freshta »

Ik had maandag mijn gesprek en vandaag kwam de koerier met mijn paspoort (2 dagen erna). Ik heb niet betaald voor een snelle leveringsdienst.
WLegal
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 jun 2018, 05:07
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Recente ervaring retour paspoort na interview.

Bericht door WLegal »

Ik heb mijn paspoort binnen een week teruggekregen van het consulaat in Amsterdam. Per post. Het verschilt enorm!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer