Aanvragen van B-2 Visum. Tips gevraagd.

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
suresh
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jan 2018, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 1

Aanvragen van B-2 Visum. Tips gevraagd.

Bericht door suresh »

Ik heb gister een topic gestart over het aanvragen van een B-2 visum in combinatie met Workaway. Dit is echter gewoon onmogelijk en niet toegestaan, dus dat gaat hem niet worden.
Ik wil wel alsnog voor 6 maanden naar Amerika en dan met genoeg geld op zak.

Ik zou alleen graag wat tips van jullie willen, hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn bindingen met ons land kan laten zien.

- Ik kan namelijk niet voor een half jaar weg bij mijn werk en gewoon weer terug komen
- Ik heb een huurcontract voor een huis
- Ik studeer niet meer

Ik ben in augustus 2017 twee weken naar Amerika geweest onder mijn ESTA.

Eerlijk gezegd maak ik mij een beetje zorgen, omdat dit alles er op kan wijzen dat ik als immigrant wordt gezien.
Onder mij ESTA gaan is helaas geen optie, want ik wil echt 6 maanden de tijd hebben.
Het is gewoon zo risicovol, want als ik afgewezen wordt, wordt alles ingetrokken.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18754
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: Aanvragen van B-2 Visum. Tips gevraagd.

Bericht door kastelke »

MOET het Amerika zijn? Je kan 6 maanden naar Canada gaan. Vandaar is het makkelijk om af en toe de grens over te wippen voor uitstapjes.
Afhankelijk van je leeftijd, kan je zelfs langer dan 6 maanden komen, en mag je werken.
http://www.cic.gc.ca/english/work/iec/eligibility.asp
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
suresh
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jan 2018, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Aanvragen van B-2 Visum. Tips gevraagd.

Bericht door suresh »

Dankjewel voor het meedenken..

Aangezien, vanwege de muziek, ik veel in de grote stad moet zijn zoals New York of Los Angeles, lijkt het mij het handigst om mijzelf in Amerika te vestigen.
Dus Amerika is wel een pré ja..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer