invullen DS 160 lukt niet

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
amvandam
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jan 2018, 13:22
Aantal x V.S. bezocht: 7

invullen DS 160 lukt niet

Bericht door amvandam »

hallo allemaal,
na een mooie reis door Iran afgelopen september, heb ik in mei weer een reis naar de VS geboekt. Ben er al vele malen geweest op VWP/ ESTA.
Ik weet natuurlijk dat ik nu een visum moet aanvragen en dat ruim tevoren moet doen (dankzij alle adviezen hier gelezen).
Alle benodigdheden verzameld en ik probeer het in te vullen. Na 1 pagina word ik er steeds uitgegooid: session time out.
Andere browsers geprobeerd ipv mijn safari, niks helpt.
Wie heeft de oplossing?
dank vast Anne-Marie
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: invullen DS 160 lukt niet

Bericht door Galapogos »

Je bent niet té lang bezig met het invullen van de eerste pagina? Dat zou de time-out namelijk kunnen veroorzaken. Het kan ook zijn dat er toevallig net een technisch probleem met de site is. In dat geval zou je het een andere dag nog eens kunnen proberen.
amvandam
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jan 2018, 13:22
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: invullen DS 160 lukt niet

Bericht door amvandam »

Ik heb het vandaag op mijn werk (pc en vaste internetverbinding) opnieuw geprobeerd, en toen ging het probleemloos.
Voor degenen die het nog moeten invullen: neem er uitgebreid de tijd voor, je moet veel gegevens verzamelen, pasfoto uploaden die aan de juiste voorwaarden voldoet en 136 euro overmaken nadat je een account via het Amerikaanse consulaat hebt geopend. Wachttijd voor gesprek was nu 14 dagen.
Anne-Marie
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer