Aantal dagen voor ontvangen visum na afspraak bij Consulaat

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Robjans
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2017, 11:01

Aantal dagen voor ontvangen visum na afspraak bij Consulaat

Bericht door Robjans »

Hoi,
Weet iemand hoe lang het kan duren voor je je paspoort met visum ontvangt na het bezoeken van het Consulaat?
Groeten, Rob
Dakloze
Amerikakenner
Berichten: 554
Lid geworden op: 19 feb 2016, 01:29
Aantal x V.S. bezocht: 99

Re: Aantal dagen voor ontvangen visum na afspraak bij Consulaat

Bericht door Dakloze »

Ik had m'n afspraak op maandag, paspoort+visa op woensdag.
--
I route, therefore you are.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Aantal dagen voor ontvangen visum na afspraak bij Consulaat

Bericht door roelb »

Mits het visum gewoon direct na het gesprek verleend wordt. Maar als er naast het Iran bezoek verder niets aan de hand is dan zal dat zo zijn.

@rob: het is wellicht prettig voor jezelf, maar zeker ook voor ons, om al je vragen over dit onderwerp binnen hetzelfde topic, en dezelfde account te houden. Althans, ik neem aan dat jij dezelfde bent als @robenik van het topic van eind vorige week. Ik had deze vraag daar ook al beantwoord, namelijk dat de gepubliceerde wachttijd in Amsterdam op dit moment 2 dagen is en de processing tijd 1 dag.
Robjans
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 nov 2017, 11:01

Re: Aantal dagen voor ontvangen visum na afspraak bij Consulaat

Bericht door Robjans »

@Dakloze: Bedankt voor je reactie! Dan durf ik nu wel een ticket te gaan boeken voor volgende week :)

@Roelb: Hoi Roel, ook jij bedankt voor je reactie. Ik heb wel gezocht op dit forum, maar kon eigenlijk niets vinden over de duur van het ontvangen na het gesprek. Behalve dan van iemand die al 8 werkdagen aan het wachten was en toen raakte ik een beetje in paniek. Heb de topic van @robenik helemaal niet gezien. En nee, dat ben ik niet :), maar snap wel dat je dat dacht met zo'n zelfde soort naam. Maar fijn dat het hoogst waarschijnlijk dus 3 dagen duurt. Dan weet ik een beetje beter wat ik kan verwachten.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Aantal dagen voor ontvangen visum na afspraak bij Consulaat

Bericht door roelb »

In dat geval, mijn excuses voor de aanname :-). En succes met je visumaanvraag.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer