Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Visa inschrijving opsturen per post
-
frankpeter
- Amerika-newbie
Visa inschrijving opsturen per post
Hi,
Ik heb afgelopen week mijn visa application opgestuurd per koerier naar de consulaat (H1-B) visa, zoals verzocht bij de Consulaat website.
Heeft iemand hier ervaring mee hoe lang het normaal gesproken duurt om visa en paspoort terug te krijgen? Ik wil met spoed weer terug naar de VS, maar heb geen idee of dit proces paar dagen of weken gaat duren?
Enig advies of ervaringen hiermee?
Alvast bedankt!
Frank
Ik heb afgelopen week mijn visa application opgestuurd per koerier naar de consulaat (H1-B) visa, zoals verzocht bij de Consulaat website.
Heeft iemand hier ervaring mee hoe lang het normaal gesproken duurt om visa en paspoort terug te krijgen? Ik wil met spoed weer terug naar de VS, maar heb geen idee of dit proces paar dagen of weken gaat duren?
Enig advies of ervaringen hiermee?
Alvast bedankt!
Frank
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 4037 Weergaves
-