Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Studentenvisum of...?
Studentenvisum of...?
Ik wil graag volgend jaar naar Amerika verhuizen om daar naar school te gaan en te werken zodat ik de huur van een appartement kan betalen.
Ik ga daar samenwonen met een vriendin van mij die al in amerika woont, die zoekt voor mij uit welke school ik kan doen enzo.
Dus de school is geen probleem,
maar ik moet weten watvoor visum ik moet aanvragen en waar ik die moet aanvragen.
Ook moet ik weten wat die visum precies inhoudt.
Ik weet echt helemaal niets van visums af en ik kan er ook niks goeds over vinden (om eerlijk te zijn... ik ben heel slecht in zoeken.)
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, dat zou heel fijn zijn!
Oh en ik heb een ICT diploma op niveau 2 MBO, weet iemand waarop ik dan kan overstappen in Amerika als ik daar een school ga doen?
(associates,masters degree of iets dergelijks.. weet hier ook vrij weinig van.)
Ik ga daar samenwonen met een vriendin van mij die al in amerika woont, die zoekt voor mij uit welke school ik kan doen enzo.
Dus de school is geen probleem,
maar ik moet weten watvoor visum ik moet aanvragen en waar ik die moet aanvragen.
Ook moet ik weten wat die visum precies inhoudt.
Ik weet echt helemaal niets van visums af en ik kan er ook niks goeds over vinden (om eerlijk te zijn... ik ben heel slecht in zoeken.)
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, dat zou heel fijn zijn!
Oh en ik heb een ICT diploma op niveau 2 MBO, weet iemand waarop ik dan kan overstappen in Amerika als ik daar een school ga doen?
(associates,masters degree of iets dergelijks.. weet hier ook vrij weinig van.)
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Guido,
Ik sluit dit topic, gelieve hier verder te gaan.
Omdat je voorsteltopic overging in je vragen over een studentenvisum heb ik die afgesplitst. Hierdoor zijn er nu echter twee topics voor dezelfde vraag. Wij kunnen echter geen topics samenvoegen vandaar dat er een nieuwe geopend moest worden.
Roland (Moderator)
Ik sluit dit topic, gelieve hier verder te gaan.
Omdat je voorsteltopic overging in je vragen over een studentenvisum heb ik die afgesplitst. Hierdoor zijn er nu echter twee topics voor dezelfde vraag. Wij kunnen echter geen topics samenvoegen vandaar dat er een nieuwe geopend moest worden.
Roland (Moderator)