Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
E2 visum verloopt - I-94 nog 2 jaar
E2 visum verloopt - I-94 nog 2 jaar
Hallo allemaal,
Vraagje: mijn dochter wordt volgende maand 21. Tot die tijd zit ze bij ons op een E-2 visum. Nu heeft ze een semester in Wageningen gestudeerd en is 15 mei terug gekomen EN een I-94 voor 2 jaar gekregen. Nu gaat ze Haar laatste jaar in op de universiteit in Madison, WI. Nu is mijn vraag kan ze dat nog doen of moet ze een studenten visum aanvragen. De universiteit kon niet echt een goed antwoord geven. Ze is in principe legaal tot Haar I-94 expired.
Ben benieuwd naar jullie antwoord.
Groet van een bezorgd moederke,
Annette
Vraagje: mijn dochter wordt volgende maand 21. Tot die tijd zit ze bij ons op een E-2 visum. Nu heeft ze een semester in Wageningen gestudeerd en is 15 mei terug gekomen EN een I-94 voor 2 jaar gekregen. Nu gaat ze Haar laatste jaar in op de universiteit in Madison, WI. Nu is mijn vraag kan ze dat nog doen of moet ze een studenten visum aanvragen. De universiteit kon niet echt een goed antwoord geven. Ze is in principe legaal tot Haar I-94 expired.
Ben benieuwd naar jullie antwoord.
Groet van een bezorgd moederke,
Annette
- Max Kool
- Amerikakenner
Re: E2 visum verloopt - I-94 nog 2 jaar
Naar wat ik zo snel gevonden heb, F1 aanvragen. (AOS)
LA, LA, LA....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht