Het kan zijn dat ik maandag moet vertrekken naar amerika, maar mijn reispas is vervallen en door 1 en 2 november (gemeentehuizen zijn toe) is zelfs de spoedprocudure niet echt meer mogelijk...
Zijn er nog andere mogelijkheden om aan een (voorlopige) reispas te geraken voor het vertrek maandag?
Ambassade contacteren??
groeten!
Laatst gewijzigd door CathSeb op 01 nov 2006, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet dat je hier op Schiphol bij de douane een noodpas kan laten maken, dat is dan in het geval je je paspoort bent vergeten. Misschien is zo'n oplossing mogelijk?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.