Twijfel over aanvraag B2 visum

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Doppie
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 jan 2017, 09:42

Re: Twijfel over aanvraag B2 visum

Bericht door Doppie »

Thanks! Ik wil in april beginnen, volgende week woensdag zit ik klaar om een permit te bemachtigen inderdaad. Het kan best lastig worden omdat er zo veel mensen in deze periode willen starten. Ik ga in ieder geval klaarzitten, het is een soort wachtrij systeem als bij de verkoop van concerttickets, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Het wordt de eerste keer in de VS, reuze spannend dus!
Meer wild gaat er zijn(beren, slangen, cougars) dan op de Te Araroa trail in Nieuw-zeeland, dus dat wordt spannend.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat bevallen! Van wat ik hoorde van hikers op de TA die de PCT al hadden gelopen, wordt het in ieder geval qua terrein en kwaliteit pad een stuk makkelijker daar in de VS. Wel een 1300 km langer dan die in NZ, doorlopen geblazen wel denk ik.
Gebruikersavatar
Jules88
Amerika-ontdekker
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 feb 2018, 11:01
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Twijfel over aanvraag B2 visum

Bericht door Jules88 »

Is het gelukt met de permit? Ik wist al een paar jaar van het bestaan van de PCT af, maar dit jaar is er een soort obsessie ontstaan...ik denk dat dat door Yosemite en de Sierra komt, waar we deze zomer wat hikes gedaan hebben. Ik heb alleen nog totaal geen ervaring met lange-afstand hiking (en nieteens met weekend hikes...) dus op dit moment nog een onrealistische droom, maar sowieso niet iets dat ik binnen twee jaar wil en kan doen. als het er überhaupt van komt. Dus ik voed mijn droom nu met het volgen van anderen die het wel doen!

Als het gelukt is met de permit en je gaat er online iets van bijhouden (blog, vlog, instagram whatever) dan zou ik je graag volgen, als dat mag! :)
Doppie
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 jan 2017, 09:42

Re: Twijfel over aanvraag B2 visum

Bericht door Doppie »

Jules88 schreef:Is het gelukt met de permit? Ik wist al een paar jaar van het bestaan van de PCT af, maar dit jaar is er een soort obsessie ontstaan...ik denk dat dat door Yosemite en de Sierra komt, waar we deze zomer wat hikes gedaan hebben. Ik heb alleen nog totaal geen ervaring met lange-afstand hiking (en nieteens met weekend hikes...) dus op dit moment nog een onrealistische droom, maar sowieso niet iets dat ik binnen twee jaar wil en kan doen. als het er überhaupt van komt. Dus ik voed mijn droom nu met het volgen van anderen die het wel doen!

Als het gelukt is met de permit en je gaat er online iets van bijhouden (blog, vlog, instagram whatever) dan zou ik je graag volgen, als dat mag! :)
Ja! Ik heb mijn permit, vluchten, alles geboekt. Nu aftellen! En natuurlijk mag volgen, ik zal je even een PM sturen. Als je wat 'overhalen' nodig heb is dat ook geen enkel probleem ;)
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7933
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Twijfel over aanvraag B2 visum

Bericht door Pete.Z »

Een link naar een eventueel blog of site zou leuk zijn, PCT staat nog steeds op mijn lijstje ook.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer