Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Netwerk
Netwerk
Hallo iedereen!
Ik studeer volgend jaar af als bio-ingenieur en ik zou heel graag een eerste werkervaring opdoen in het buitenland.
Het liefst van al in Amerika! Ik heb al op verschillende sites gelezen dat 'netwerken' heel belangrijk is. Spijtig genoeg ontbreek ik aan een netwerk in de VS.
Kan iemand mij verwijzen naar interessante personen in deze industrie of in Amerika in het algemeen? Misschien een Belgisch of Nederlands persoon die reeds een netwerk in de VS heeft uitgebouwd?
Dan kan ik contact opnemen met deze personen. En dan kan de bal misschien aan het rollen gaan ...
Alvast heel hard bedankt!
Groetjes,
Michelle
Ik studeer volgend jaar af als bio-ingenieur en ik zou heel graag een eerste werkervaring opdoen in het buitenland.
Het liefst van al in Amerika! Ik heb al op verschillende sites gelezen dat 'netwerken' heel belangrijk is. Spijtig genoeg ontbreek ik aan een netwerk in de VS.
Kan iemand mij verwijzen naar interessante personen in deze industrie of in Amerika in het algemeen? Misschien een Belgisch of Nederlands persoon die reeds een netwerk in de VS heeft uitgebouwd?
Dan kan ik contact opnemen met deze personen. En dan kan de bal misschien aan het rollen gaan ...
Alvast heel hard bedankt!
Groetjes,
Michelle
Re: Netwerk
Met 'deze industrie' bedoel ik vooral de biotech industrie.
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
Beste Michelle,
helaas ken ik niemand in de Biotech industrie...
wellicht even op linkedin zoeken..?
helaas ken ik niemand in de Biotech industrie...
wellicht even op linkedin zoeken..?
If you can dream it...
-
- Amerika-expert