Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
high school jaar
high school jaar
Na mijn eind examen (5 havo) wil ik een jaar naar high school gaan. Ik heb al veel informatie opgezocht ik kan alleen weinig vinden over de ervaringen met verschillende organisaties. Ik wil namelijk met Travel Active gaan maar ik heb weinig ervaringen met die organisatie kunnen vinden. Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die mij er wat meer over kunnen vertellen.
groeten Ramon
groeten Ramon
Re: high school jaar
Heb je dit topic al gelezen? En eventueel de mensen per pb benaderd?
Ja dit bericht heb ik al gelezen maar er word weinig gesproken over Travel Active. Ik heb nog geen mensen per pb benaderd dat zal ik eens doen, bedankt.
Toen ik Travel Active intikte in de zoekfunctie van dit forum kreeg ik 57 hits. Ik heb ze niet allemaal gelezen, maar daar zal toch iets instaan, lijkt me. (Hoop ik)
.
.
Laatst gewijzigd door Hockey op 07 nov 2011, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Het gaat over mijn nichtje, ze heet Applejuice op het forum.
Misschien kun je alvast wat informatie uit dit topic.
Misschien kun je alvast wat informatie uit dit topic.
maar heb je ook inhoudelijk naar die berichten gekeken inplaats van alleen naar de hits.
dankjewel voor je reactie ik zal het haar eens vragen
Nee, ik heb niet inhoudelijk alle reacties bekeken.
Ik zie namelijk ook weinig over hoe goed de organisatie alles regelde vooraf.
@ramon123, zoals ik zei heb ik het niet inhoudelijk doorgelezen. Excuses als mijn reactie(s) bot overkomen, zo zijn ze niet bedoeld.