Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
high school jaar
high school jaar
Na mijn eind examen (5 havo) wil ik een jaar naar high school gaan. Ik heb al veel informatie opgezocht ik kan alleen weinig vinden over de ervaringen met verschillende organisaties. Ik wil namelijk met Travel Active gaan maar ik heb weinig ervaringen met die organisatie kunnen vinden. Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die mij er wat meer over kunnen vertellen.
groeten Ramon
groeten Ramon
Re: high school jaar
Heb je dit topic al gelezen? En eventueel de mensen per pb benaderd?
Ja dit bericht heb ik al gelezen maar er word weinig gesproken over Travel Active. Ik heb nog geen mensen per pb benaderd dat zal ik eens doen, bedankt.
Toen ik Travel Active intikte in de zoekfunctie van dit forum kreeg ik 57 hits. Ik heb ze niet allemaal gelezen, maar daar zal toch iets instaan, lijkt me. (Hoop ik)
.
.
Laatst gewijzigd door Hockey op 07 nov 2011, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Het gaat over mijn nichtje, ze heet Applejuice op het forum.
Misschien kun je alvast wat informatie uit dit topic.
Misschien kun je alvast wat informatie uit dit topic.
maar heb je ook inhoudelijk naar die berichten gekeken inplaats van alleen naar de hits.
dankjewel voor je reactie ik zal het haar eens vragen
Nee, ik heb niet inhoudelijk alle reacties bekeken.
Ik zie namelijk ook weinig over hoe goed de organisatie alles regelde vooraf.
@ramon123, zoals ik zei heb ik het niet inhoudelijk doorgelezen. Excuses als mijn reactie(s) bot overkomen, zo zijn ze niet bedoeld.
Ik zie wel dat je in je laatste reactie een specifiekere vraag stelt dan in je openingsbericht. Ik wil je als tips meegeven om zo specifiek mogelijk te zijn in je vraag.
Mijn broertje is lang geleden (22 jaar geleden) een jaar naar de VS gegaan via high school en dat is prima gegaan. Welke organisatie weet ik niet meer. De papieren zijn weggegooid bij verhuizingen in de loop der tijd. Hij had geen keuze aangaande de regio. En kwam terecht in Mississippi. In een gastgezin wat achteraf gezien geen goede keuze was en kon niet wisselen. En het kostte behoorlijk wat geld. Maar een aantal kosten zullen tegenwoordig veel lager zijn, zoals de communicatiekosten.
Ik zie wel dat je in je laatste reactie een specifiekere vraag stelt dan in je openingsbericht. Ik wil je als tips meegeven om zo specifiek mogelijk te zijn in je vraag.
Mijn broertje is lang geleden (22 jaar geleden) een jaar naar de VS gegaan via high school en dat is prima gegaan. Welke organisatie weet ik niet meer. De papieren zijn weggegooid bij verhuizingen in de loop der tijd. Hij had geen keuze aangaande de regio. En kwam terecht in Mississippi. In een gastgezin wat achteraf gezien geen goede keuze was en kon niet wisselen. En het kostte behoorlijk wat geld. Maar een aantal kosten zullen tegenwoordig veel lager zijn, zoals de communicatiekosten.
Dankjewel hier kan ik al meer mee
ik ben ook vooral op zoek naar negatieve ervaringen, die kan ik weinig vinden maar ik heb gelezen dat sommige sites betaalt worden om die te verwijderen dus...

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk, negatieve ervaringen zullen er overal zijn. Tenslotte gaat het hier allemaal om mensen: diegene die uitgezonden wordt, diegenen die alles regelt, het gezin waarin je terecht komt, de school waarin je terecht komt,... Dus het is niet zoals een product dat je ene kwaliteitscontrole kan geven en met mooi keurstempeltje af kan leveren zonder fouten. 
Zelf zou ik maar denken dat, als je voor een organisatie kiest die al lang bestaat, dat de ene dan niet zo extreem veel slechter zal zijn dan de andere? En ik zou vooral kiezen voor diegene waar je zelf het beste gevoel bij hebt.

Zelf zou ik maar denken dat, als je voor een organisatie kiest die al lang bestaat, dat de ene dan niet zo extreem veel slechter zal zijn dan de andere? En ik zou vooral kiezen voor diegene waar je zelf het beste gevoel bij hebt.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Deze snap ik even niet. Waarom ben je op zoek naar negatieve ervaringen? Ik denk dat je overal zowel positieve als negatieve ervaringen kan vinden.ramon123 schreef:ik ben ook vooral op zoek naar negatieve ervaringen
Zoals als ik al zei had ik gelezen dat sommige organisaties betalen om slechte ervaringen te laten verwijderen en ik wil graag weten hoe erin geval van een slechte ervaring word gehandelt door de organisatie en wat ik dan dus kan verwachten.Hockey schreef:Deze snap ik even niet. Waarom ben je op zoek naar negatieve ervaringen? Ik denk dat je overal zowel positieve als negatieve ervaringen kan vinden.ramon123 schreef:ik ben ook vooral op zoek naar negatieve ervaringen
De extreme gevallen staan hier http://www.csfes.org/
Je kunt individuele organisaties vragen hoe problemen opgelost worden.
Je kunt individuele organisaties vragen hoe problemen opgelost worden.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Dankjewel, ik denk alleen dat de organisaties je niet vertellen dat er ook weleens niet goed gehandeld word.
Ik ben altijd erg huiverig als iemand zegt "ik heb gelezen dat". Omdat dan niet duidelijk wat precies de bron is en ook niet duidelijk is hoe betrouwbaar de bron is.ramon123 schreef:Zoals als ik al zei had ik gelezen dat sommige organisaties betalen om slechte ervaringen te laten verwijderen
De bron :p een forum weet niet meer welke een tijdje geleden waarop ik wel enkele negatieve ervaringen tegen kwam.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wel, als dat de reactie van de organisatie is, schrap ze dan maar meteen van je lijstje!ramon123 schreef:Dankjewel, ik denk alleen dat de organisaties je niet vertellen dat er ook weleens niet goed gehandeld word.
Elke
-
- Amerika-newbie
Hoi Ramon!
Ik ga ook begin august naar Amerika voor een High School year (als ik slaag,geaccepteerd wordt, en een gezin krijg), en dit ga ik ook met Travel Active doen.
Ik had zelf nog geen ervaring met TA, maar kende wel een aantal mensen die ook een High School year in the VS met ze hebben gedaan.
Voordat ik me aanmeldde ben ik naar verschillende info dagen van organisaties geweest maar TA sprong hier gewoon het hoogst boven uit,
ze zijn erg professioneel en hebben hier al zo lang ervaring mee, en het zit allemaal heel goed in elkaar (ook voor je ouders).
Ze helpen je echt stap voor stap met alles, heb je een vraag bel je ze op het zijn echt hele vriendelijke mensen.(je krijg met 3 vrouwen te maken)
Ook ik heb lang gezocht naar negatieve reacties over travel active, deze zijn er eigenlijk bijna niet.
Want TA werkt samen met de amerikaanse organisatie AYUSA hier zijn wel eens klachten over, de een erger dan de ander, maar je zult
altijd klachten blijven houden. Op een gegeven moment moet je een organisatie ook gewoon kunnen vertrouwen.
Ben je zelf al naar een info dag geweest? Dit is echt aan te raden, want zo leer jij de organisatie ook goed kennen, er is ook een hyves voor de mensen die volgend jaar vertrekken en iedereen is heel close met elkaar en we doen allemaal uitstapjes enzo.
voor meer vragen kan je altijd bij me terecht.
groetjes!
Ik ga ook begin august naar Amerika voor een High School year (als ik slaag,geaccepteerd wordt, en een gezin krijg), en dit ga ik ook met Travel Active doen.
Ik had zelf nog geen ervaring met TA, maar kende wel een aantal mensen die ook een High School year in the VS met ze hebben gedaan.
Voordat ik me aanmeldde ben ik naar verschillende info dagen van organisaties geweest maar TA sprong hier gewoon het hoogst boven uit,
ze zijn erg professioneel en hebben hier al zo lang ervaring mee, en het zit allemaal heel goed in elkaar (ook voor je ouders).
Ze helpen je echt stap voor stap met alles, heb je een vraag bel je ze op het zijn echt hele vriendelijke mensen.(je krijg met 3 vrouwen te maken)
Ook ik heb lang gezocht naar negatieve reacties over travel active, deze zijn er eigenlijk bijna niet.
Want TA werkt samen met de amerikaanse organisatie AYUSA hier zijn wel eens klachten over, de een erger dan de ander, maar je zult
altijd klachten blijven houden. Op een gegeven moment moet je een organisatie ook gewoon kunnen vertrouwen.
Ben je zelf al naar een info dag geweest? Dit is echt aan te raden, want zo leer jij de organisatie ook goed kennen, er is ook een hyves voor de mensen die volgend jaar vertrekken en iedereen is heel close met elkaar en we doen allemaal uitstapjes enzo.
voor meer vragen kan je altijd bij me terecht.
groetjes!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 5836 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess