Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

E1 visumaanvraag

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
divwerf
Amerika-newbie

E1 visumaanvraag

Bericht door divwerf »

hallo,

ik sta op het punt om via mijn advocaat in de VS een E1 visa aan te vragen. Kunt u mij vertellen wat de wachttijden in Amsterdam zijn op dit moment?

Ik ben ook aan het overwegen over te stappen naar een Nederlandse advocaat aangezien ik niet erg tevreden ben over mijn erg dure Amerikaanse advocaat. Kunt u aangeven of het verstandig is een Nederlandse advocaat te gebruiken? En kunt u er een aanbevelen? De prioriteit is kwaliteit en snelheid, geld is van secundair belang.

Alvast dank
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Misschien kan PBBI je helpen. Hij is degene met de vele ervaring in dit soort zaken.
Groetjes Petra
PBBI
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door PBBI »

Wij werken meestal met E2 visa aanvragen, maar gezien het feit dat E1 en E2 onder 1 noemer valt kan de tijdsduur van de aanvraag niet veel verschillen. Onze laatste aanvraag dit jaar in Amsterdam duurde 7 maanden, was i.v.m. wisseling van de wacht etc. iets langer maar met 5 tot 6 maand moet je wel rekening houden. Of ze moeten ondertussen wat extra personeel aangesteld hebben.

De advocaat heeft geen invloed op de tijd, of je zou iemand moeten treffen die bijv. vriendschappelijke banden heeft met de persoon die op het consulaat de visum aanvraag behandelt. Het enige Nederlandse bedrijf dat ik zou weten voor een dergelijk visum is visaversa.nl of je zou eens op dit forum moeten zoeken op Richard Wilde of Dick.
Dit is een Amerikaanse visa advocaat die laatst ook een lezing heeft gegeven in A'dam.
Hans
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer