Ik ben van plan om volgend jaar met een studie te beginnen in de VS. Ik heb een bachelor of Science graad in Nederland en wil graag mijn Master of Science in Amerika halen. Ik heb al een universiteit gekozen en dat is Rutgers The State University of New Jersey. Kent iemand anders ook deze uni en hoe is het onderwijs daar. Ik reken op ongeveer 750 euro studiefinanciering die gelijk is aan ong. $1000. Ik weet dat dit niet genoeg is voor alle kosten die bestaan uit:
International Student
Expenses On-Campus Students
Tuition $ 23,124.00
SEVIS Administration Fee $ 200.00
General Fees $ 2,572.00
Health Insurance $ 1,060.00
Computer Fee $ 283.00
Targum (Student Newspaper) $ 19.50
Room and Board $ 11,254.00
Books, supplies, personal expenses $ 6,000.00
Total (approximate) $ 44,512.50

$ 44,512 is een hoop geld. Het goede nieuws is dat ik daar eerste 2 maanden bij mijn familie kan wonen. Dan hoef ik geen Room and Board kosten te betalen. Er blijft $33,258.00. Na twee maanden ga ik een kamer huren die rond $ 600 kost.
Mijn vraag is moet je dit bedrag in een keer betalen of mag je dat ook per semister of maand betalen.
Als je voor een visum aanvraagt moet je het bewijs van inschrijving op een met de federale overheid aangesloten onderwijsinstelling hebben. Je moet de fees en alle tuition betalen om ingeschreven te worden. Hoe kun je van te voren betalen terwijl je nog helemaal geen visum hebt gekregen en je weet niet eens 100% of je de visum gaat krijgen. Wil a.u.b. de mensen die dat al geregeld hebben hier de procedure uitleggen. Want ik ben helemaal in de war en weet niet waar ik moet beginnen. Ik denk dat ik daar een loan kan krijgen met een familielid die voor mij garantstaat maar het gaat hier om een behoorlijk bedrag.
Dit zijn de vragen die mij confused maken en wil graag van jullie horen hoe jullie erover denken of hoe jullie het aangepakt hebben.
Groeten.